TEMNO OZADJE

Kupila sem si barvno blazinico v zlati barvi. Zanimalo me je, kako izgleda na črnem papirju. In kmalu zatem je prišla naloga pri Mali šoli prazničnega ustvarjanja z naslovom Na temni podlagi.

Palčka sem naredila pred časom na zalogo, tako da je bil takoj pripravljen za uporabo. 

Z rezalno šablono sem izrezala kartonček iz črnega papirja. Odrezala sem ga na primerno velikost, glede na višino palčka in zamišljeni prostor za voščilo. Nato sem s čopičem nanesla po sredini kartončka zlato barvo. Črn kartonček sem nalepila na belo osnovo. Palčka sem prilepila s 3d lepilnimi blazinicami. Voščilo sem izrezala dvakrat in ga zalepila enega na drugega.



Hvala za obisk in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec november

- v galerijo Male šole prazničnega ustvarjanja


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- črn papir, 280g (UK Craft)

- barvni papir (Tedi)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- zlata barvna blazinica Brilliance - Galaxy Gold (Tsukineko)

- čopič za senčenje

- rezalne šablone

    * Amerikanka žepek 3d (Najlepši par)

    * Holiday Gnomes w/ Fox (Cottage Cutz)

    * Prazniki na vrvici (Najlepši par)

Komentarji

  1. Very nice card Erika. I like the gold on the paper, beautifully done!
    Have a nice weekend.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična ideja, da si črno ozadje popestrila z zalto barvo. Krasno izapde in tale tvoj palček je zakon.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave