VOŠČILNICA ZA ŠTIRIDESETLETNIKA

Moški rojstni dnevi se vrstijo drug za drugim. Tale voščilnica je za novopečenega štiridesetletnika.

Želela sem preizkusiti trik za izdelavo ozadja, ki sem ga videla ne dolgo nazaj v javljanju Gine K

Najprej sem izrezala poljubno velik kartonček, naredila prepogibe s pomočjo plošče za utore na vsak centimeter. Nato sem šla po površini na rahlo s svetlo rjavo barvno blaznico. Ko se je malo posušilo, sem kartončku dodala dimenzijo še s 3d embosirno srajčko. Tokrat sem na rahlo šla po papirju s temno rjavo barvo. Z rezultatom sem bila zelo zadovoljna.

Pod tako pripravljen embosiran papir sem prilepila za dober rob večji črn papir, vse skupaj pa na kraft osnovo.

Na izrezan oval sem na poljubnih mestih neenakomerno odtisnila pikice v sivi barvi, nato pa  sem naredila še nekaj vzorcev, sem in tja, s pomočjo plastične šablone. Ovalni kartonček sem podložila s še nekaj sloji papirja, za dimenzijo, potem pa ga prilepila na osnovo.

Sedaj sem oval polepila s pripravljenimi izrezi. Uporabila sem tudi 3d lepilne blazinice.

Za poseben efekt sem pri številu 40 plastila kraft papir in bel papir. Belega sem uporabila na vrhu. S pomočjo barvne blazinice sem belega pobarvala, strogo samo zgornji del, na rjavo. Tako izgleda še bolj tridimenzionalno.

Tudi voščilo sem na voščilnico prilepila na malo drugačen način. Voščilo sem izrezala dvakrat in oba izreza zlepila skupaj za več dimenzije. Nato sem pod ojačan napis prilepila njegovo senco iz acetatne folije. Tako sem še bolj ojačala napis, lažje sem ga tudi prilepila, saj je večino napisa v zraku. Poleg tega pa se lepo odseva v svetlobi.

V notranjost sem zalepila kartonček za osebno voščilo in zraven prilepila mladenko.


Hvala za ogled.

Vesela bom vaših odzivov v komentarju. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec november

- k izzivu Movember v FB skupini Papirčkarice

- k izzivu na Can You Handle The Pressure?

- k izzivu na Love to Scrap Challenge Blog

- k izzivu Moško pri Craft-alnici


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- črn papir, 280g (UK Craft)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- plošča za utore

- srajčka za emobsiranje Modern Squares 3d (Altenew)

- štampiljka Bullet dots (Crafr Emotions)

- Distress ink: hickory smoke, brushed corduroy, ground espresso

- Distress čopič za senčenje

- plastična šablona Knitting MS0045 (Ciao Bella)

- acetatna folija

- izrezki iz pole Men's World Set 01 (Lexi Design)

- izrezki iz seta za izrezovanje Ladies and Gentlemen (LemonCraft)

- rezalne šablone:

    * Vse najboljše 5 (Najlepši par)

    * števila 662535 A (Sizzix)

    * Kvadrati s šivi (Najlepši par)

    * ovali Crea-Nest-Lies XXL, št. 82

- tekoče lepilo Tacky Glue

- lepilo v gelu Scotch

- 3d lepilne blazinice


Komentarji

  1. What a wonderful card you made Erika, so very beautifully done for the man's birthday, looks great!
    Have a nice day.
    Greetings, Wilma💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Noro dobro podlago si izdelala, sem mislila da je scrapbook papir. Super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala lepa. <3 Me veseli, da sem pokazala kaj novega. :)

      Izbriši
  3. Such a cool card. That background is really great and love the oval with the great images. Nice job on your coloring. Thank you for sharing with us over here at Love to Scrap Challenge Blog and best of luck with your entry.
    Barbara DT Member for https://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Great ,ale card with a surprising inside. It's cool!
    Lia DT CYHTP

    OdgovoriIzbriši
  5. Fabulously fun masculine card!! Thank you for joining our challenge at Can You Handle The Pressure!
    Diane CYHTP Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Can You Handle The Pressure}

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica. Gotovo je je slavljenec bil zelo vesel! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Uf, šele sedaj vidim, koliko dela je bilo v njo vloženo. Bravo, odlično izdelano ozadje in vsi detajli, ki naredijo voščilnico popolno. Hvala, ker s svojo voščilnico sodeluješ v CRAFT-alnici, kjer sem tokrat gostja.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala, ker z lepo moško voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa moški voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita moška voščilnica :-)) Krasno si ujela tematiko!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  11. Super cool background for the images!

    Thank you for joining us at Love to Scrap!

    ~Michele, DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave