JASLICE NA OKROGLI OSNOVI

Moje voščilnice so različnih velikosti in včasih tudi oblik. Velikost izberem glede na motiv, ki ga želim  uporabiti.

Izrezala se motiv jaslic. Odločila sem se jih uporabiti na okrogli osnovi. Osnovo sem naredila sama, iz kraft papirja z največjo šablono, ki jo imam. Iz belega papirja sem izrezala nekoliko manjši krog od osnove in ga posenčila z rjavo barvo po celi površini.

Na pripravljeno podlago sem s 3d lepilnimi blazinicami prilepila jaslice in božično zvezdo ter zelenje. "Cvet" božične zvezde je sestavljen iz  več plasti, več izrezkov, zlepljenih s 3d lepilnimi blazinicami. Na sredino sem dodala Glossy Accents. 

Čisto na koncu sem dodala še napis in nekaj detajlov pobarvala s pisalom z bleščicami.

Srečen božič vsem!


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec december

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge

- k izzivu na Krafty Chicks Challenge

- k izzivu na Crafting Happiness Challenges

- k izzivu na Through The Craft Room Door

- k izzivu na Creative Moments


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- izrezki iz seta Cozy Christmas (LemonCraft)

- rezalne šablone:

    * Kreativni krogi (Najlepši par)

    * krogi 657551 A (Sizzix)

    * Mini prazniki (Najlepši par)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- Distress čopič za senčenje

- Distress ink: vintage photo

- obojestranski lepilni trak

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II


Komentarji

  1. Very beautiful card, for you also a 'Vesel Božič!' 🎄
    Greetings, Wilma.

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful.Thanks for joining the challenge of Creative Moments. Greetings Helma DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful card! Thanks for sharing over at the Holly and Ivy Challenge.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Love the dimensional layers, such a fabulous scene. Thanks for playing with us at the Krafty Chicks!

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave