JASLICE NA POP UP OSNOVI

Že prvo letošnjo voščilnico z izrezki jaslic sem mislila narediti na ta način, vendar se mi je zdelo, da mi bo vzelo preveč časa. Čeprav je mehanizem čisto preprost in sem ga že uporabila pri eni letošnji božično-novoletni voščilnici. Edino počakati je potrebno, da lepilo res prime.

Še predno sem začela z izdelavo, sem vedela, da na to voščilnico ne bom dodajala cel kup dodatkov. Kakšna je pa lahko bolj minimalistična, kajne? :)

Na bel kartonček sem s plastično šablono naredila oblake. Nato sem izrezala enako velik bel kartonček in mu izrezala obokano okno. Med oba kartončka sem po daljših stranicah nalepila cik-cak zgiban papir, ki služi kot pop up mehanizem. Vse skupaj sem nalepila na osnovo iz kraft papirja, kateri sem predhodno s kotnim luknjačem zaobljila robove. 

Na bel kartonček sem, z notranje strani, nalepila izrezek jaslic. Dodala sem še zelenje in božično zvezdo ter napis, sestavljen iz več izrezkov. Tudi tu sem na nekaterih mestih uporabila pisalo z bleščicami.



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec december

- k izzivu na Creative Crafters Challenge

- k izzivu na Ally's Angels

- k izzivu na Krafty Chicks Challenge

- k izzivu na Crafting Happiness Challenges

- k izzivu na Lil Patch of Crafty Friends


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- izrezki iz seta Cozy Christmas (LemonCraft)

plastična šablona z oblaki Simon Hurley Stencil 6x6 Scene Maker (Ranger)

- kotni luknjač 3v1, 4-7-10mm (Vaessen Creative)

- Distress ink: tumbled glass

- aplikator z blazinico

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II

- rezalne šablone:

    * Okrašeni pravokotniki (Najlepši par)

    * Edges Arched Frame (Craft Emotions)

    * Prazniki na vrvici (Najlepši par)

Komentarji

  1. This is a wonderful card also Erika, very beautifully done. I like the clouds very much.
    Have a nice day.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Very beautiful. Thank you for sharing at Crafting Happiness Challenges.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely Christmas card, and such a nice design with the opening and poinsettia. Thanks for joining us at Krafty Chicks!

    OdgovoriIzbriši
  4. I love it, thanks for sharing it with us at the Creative Crafters Challenge Blog
    Big Hugs Ilonka DT

    OdgovoriIzbriši
  5. I like the dimension on this card Erika. Lovely idea to create an arched aperture. Thank you for entering the Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends.

    OdgovoriIzbriši
  6. beautiful map
    thanks for participating in this challenge
    greetings jolanda bongers
    DT creative crafters challenge

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave