JASLICE POD MILIM NEBOM

Izrezovala sem sličice jaslic. Medtem mi je oko pristalo na ostankih obokov. Pomislila sem, da bi mogoče na tak izrez dala jaslice. Pomerila sem, in bilo mi je všeč. 

Osnovo sem naredila iz kraft papirja. Na bel kartonček z žarki sem odtisnila voščilo. Nato sem ga prilepila na osnovo.

Na en obokan izrez sem s plastično šablono naredila oblake. Prvič. 😅Najprej sem na rahlo nanesla modro barvo po vsej površini, nato pa sem s pomočjo plastične šablone naredila bolj temne oblake.

Pod izrez z oblaki sem prilepila še dva izreza, da sem dobila več dimenzije. Nato pa zalepila na bel kartonček. Jaslice sem prilepila s 3d lepilnimi blazinicami. Imela sem pripravljene izreze božičnih zvezd in bodik. Bodiko sem prilepila pod božično zvezdo, da izgleda, kot da ima božična zvezda še nekaj zelenih listov. Tudi te sem na podlago prilepila s 3d lepilnimi blazinicami. Središči sem pobarvala s pisalom z bleščicami.


Hvala za ogled in komentarje :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu Prazniki v Veseli hiški

- k izzivu na Peace On Earth Christmas


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- izrezki iz seta Cosy Christmas (LemonCraft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- Distress ink: tumbled glass

- Distress oxide: vintage photo

- aplikator z zaobljeno blazinico

- plastična šablona z oblaki Simon Hurley Stencil 6x6 Scene Maker (Ranger)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- štampiljka iz seta (Wayanay Craft Bird)

- rezalne šablonae:

    * Pravokotnik z žarki (Mavelu)

    * Edges Arched Frame (Craft Emotions)



Komentarji

  1. Absolutely gorgeous!!
    Thank you for joining our challenge at Peace On Earth!
    Diane POE Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Peace On Earth}
    {Stencil Fun}

    OdgovoriIzbriši
  2. Thank yu for showing this lovely card!
    Lia DT POE

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo si jo sestavila, prelepo so se prepletli vi detajli.
    Hvala, ker si jo delila tudi v naši Veseli hiški, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. To je pa ena tistih tapravih božičnih voščilnic. Prikazuje bistvo tistega, kar božič sploh je. Na kar vse bolj radi kar pozabljamo. Hvala, da si se pridružila našemu prazničnemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Pravilna odločitev, da si probala,ker res zelo lepo izpade.Hvala za krasen obisk v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave