JELENČEK

Ko sem delala mini tresočko, sem sproti naredila še eno voščilnico z jelenčkom iz enakih vzorčnih papirjev.

Za dimenzijo sem uporabila kapa ploščo. 

Druga največja šablona iz seta Vesela pošta izreze obliko znamke ter središčni del, tako da z enim rezanjem dobimo dva kosa, ki jih lahko uporabimo samostojno ali pa skupaj. Jaz sem pustila skupaj, sem pa vsak kos polepila z drugim vzorčnim papirjem. Moder papir sem celo malo zmanjšala in pristrigla robove, ker mi je bil všeč vmesni bel prostor. Na sredino sem prilepila še jelenčka. Srce na majici sem pobarvala s pisalom z bleščicami. Na vrh sem dodala še drobno sporočilce. Preprosta voščilnica. :)



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec december

- k izzivu na Peace On Earth Christmas

- k izzivu na Craftyhazelnut's Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- ostanki roza papirja s teksturo

- ostanki rdečega papirja s teksturo

- papir iz seta Simple Christmas (Najlepši par)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- obojestranski lepilni trak

- Distress ink: brushed corduray

- črn marker

- Glossy Accents

- kapa plošča

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II

- rezalne šablone:

    * Mini prazniki (Najlepši par)

    * Jelen pod smrečico (Najlepši par)

    * Vesela pošta (Najlepši par)


Komentarji

  1. I really like deer, I like Christmas cards with this motif. I'm glad you shared it on Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  2. What a nice and sweet card Erika, beautiful. Blogger is acting strange today, don't know why...
    Have a nice weekend!
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  3. Adorably cute card and design!!
    Thank you for joining our challenge at Peace On Earth!
    Diane POE Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Peace On Earth}
    {Stencil Fun}

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave