OKVIRČEK Z JASLICAMI

Še ena zelo hitra voščilnica. Potem, ko enkrat izrežeš vse motive. :) 

Izrezala sem še en okvirček, tokrat okrogel. Tudi izrezek jaslic je čakal na mizi, na svoje mesto na kakšni voščilnici. Postavila sem ju skupaj, in bilo mi je več. V smislu, da je nastalo nekaj novega in drugačnega.

Osnovo sem posenčila z rjavo barvo. Približno na sredino sem prilepila jaslice. Nad njih sem s 3d lepilnim trakom nalepila okvirček. Nato sem dodala spodaj še napis - skupaj sta zlepljena 2 izreza. Čisto na koncu pa sem nekatere dele pobarvala še s pisalom z bleščicami.



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec december

- k izzivu V zadnjem trenutku pri Craft-alnici


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- izrezek okvirja iz pole Hello Winter! HEWI-03 (Scrap Boys)

- 3d lepilni trak

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II

- tekoče lepilo Tacky Glue

- rezalna šablona Prazniki na vrvici (Najlepši par)

- Distress čopič za senčenje

- Distress ink: vintage photo



Komentarji

  1. Very beautiful card this one Erika and yes, once the cutting has been done, then it's simple...
    😄
    Have a nice weekend.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita praznična voščilnica. Hvala za družbo pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa voščilnica ! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Ampak preden končaš z rezanjem je pa kar precej truda, da slediš rezu škarjic....aja...tvoje sigurno same režejo!!!! Lepo, da si obiskala tudi Craft-alnico!!!! Hvalaaaa!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha Je kar prizanesljiva motiv, tako da hudo namatrala se nisem. :)

      Izbriši
  5. Zelo lepa. Še enkrat hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave