POGLED SKOZI VHODNA VRATA

Opravljena je še ena naloga za Malo šolo prazničnega ustvarjanja. Pri tej nalogi je potrebno narediti praznično voščilnico s pogledom navznoter ali navzven.

Ob razkritju nove naloge sem takoj pomislila na vrata iz seta LemonCraft-ovih paprijev in trodelno voščilnico.

Dve osnovi za voščilnico sem zlepila skupaj, tako da je ta postala trodelna. 

Izrezala sem dvoje vrat. Ena vrata sem izrezala tako, da se odpirajo in zapirajo. Druga vrata pa sem izrezala tako, da pokrivajo zadnji del prvih vrat.

Izbrala sem si tudi en list papirja v rjavih odtenkih z neenakomernim vzorcem. Obrezala sem ga na velikost osnove in ga zasukala tako, da je bolj vzorčast del spodaj in predstavlja tla, ploščice ali kaj podobnega, manj vzorčast pa je zgoraj in predstavlja zid. Vmes sem dala en bel kartonček, ki ločuje tla od zidu, in je del stene. V kartonček sem izrezala tudi odprtino v velikosti vrat. Prav tako na ustreznem mestu na osnovi. 

Na pripravljeno ozadje sem prilepila vrata s prve in zadnje strani. Potem sem se lotila pogleda na ven, saj prva stran voščilnice predstavlja notranjost hiše. Izrezala sem sliko zasnežene idile in jo prilepila na drugi del osnove.

Nazadnje sem na prvo stran dodala še voščilo. Dele, ki predstavljajo steklo sem premazala s pisalom z bleščicami.

Čisto zadnja stvar, ki sem jo dodala pa je okras na vratih. Jagodke sem pobarvala s pisalom z bleščicami in čez nanesla nekaj kapljic Glossy Accent-a. Sicer so razni venčki običajno na zunanji strani vrat, vendar se mi je zdelo, da rabi prva stran nekaj popestritve. :)


Hvala za obisk in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec december

- v galerijo Male šole prazničnega ustvarjanja

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges

- k izzivu na The Four Seasons Challenge

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge

- k izzivu na Craftyhazelnut's Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir iz seta Grandma's Atlic (Mintay Papers)

- papir in izrezki iz seta Cozy Christmas (LemonCraft)

- Glossy Accents

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II

- tekoče lepilo Tacky Glue

- rezalna šablona iz seta Prazniki na vrvici (Najlepši par)


Komentarji

  1. You made an amazing creation Erika, it looks very very pretty! You did a good job!
    Have a nice day and a good weekend.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so much <3 <3 <3 Have a good weekend you too. <3

      Izbriši
  2. Stunning inside/outside scene you have created!!
    Thank you for joining our challenge at The Four Seasons!
    Diane FS Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Four Seasons}
    {Stencil Fun}

    OdgovoriIzbriši
  3. vau, vau, tole pa je ideja in paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow, this is a gorgeous and clever design! Thanks for entering your lovely project in The Four Seasons Challenge. Happy Holidays!
    Donna xx

    OdgovoriIzbriši
  5. How lovely, such a wonderful fold with great images inside and out! Thanks for sharing with us at Four Seasons.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lovely card. I like how there is a scene revealed when the door is opened. Thank you for entering the Something Beginning with R Challenge at CHNC.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta papir je krasen in ustvari lepo sceno.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave