ŠABLONA Z DETAJLI

Kupila sem si rezalno šablona z veliko detajli, odprtinami. Prvi izrez me je spravljal ob pamet. Ko pa mi je v drugo le uspelo izrezati motiv v celoti, pa nisem vedela, kako naj ga uporabim. 🙈😆

Iskala sem inspiracijo, in jo našla na Instagramu. Postavitev ni plod moje domišljije. Inspirirala me je voščilnica pri @mycraftyperspective.

Omenjeno šablono sem tokrat izrezala iz zlatega papirja. Pred izrezovanjem sem na zadnjo stran nalepila širok obojestranski lepilni trak. Delčki so dokaj lepo popadali ven. Sem pa za izrezovanje uporabila posebno ploščo za detajlno izrezovanje. Izrezek sem prilepila na bel kos papirja. V tem momentu sem iskala (zgoraj omenjeno) inspiracijo. 

Pripravljen kartonček sem obrezala z vseh strani, da sem, potem, ko sem ga nalepila na osnovo, dobila ob straneh več ravnega prostora. Nalepila sem ga na osnovo. Iz tršega belega papirja sem, s pomočjo dveh pravokotnih šablon različnih velikosti, izrezala okvir. Na zadnjo stran sem po robovih dala 3d lepilni trak. Okvirček sem nalepila na osnovo.

Na dva nasprotna vogala sem, prav tako s 3d lepilnim trakom, prilepila izrezka božične zvezde. Na nekatere dele sem nanesla pisalo z bleščicami. Nazadnje sem prilepila še manjši izrezek voščila na spodnjo desno božično zvezdo.

Meni deluje voščilnica praznično. Lahko pa bi bila za nekoga, ki praznuje v tem delu leta rojstni dan.


Ker smo tik pred skokom v novo leto, vam želim veliko zdravja in sreče. Vsem ustvarjalcem pa še veliko ustvarjalnega navdiha in še več prostega časa. :)


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu v FB skupini Papirnati kotiček ustvarja

- v galerijo Najlepšega para za mesec december

- k izzivu na Krafty Chicks Challenge

- k izzivu na Creative Fingers Challenge Blog

- k izzivu na Crafting Happiness Challenges


Podrobnejši seznama pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- izrezki iz seta Cozy Christmas (LemonCraft)

- širok obojestranski lepilni trak (Marianne design)

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II

- tekoče lepilo Tacky Glue

- zlat papir, 250g (Card deco Essentials)

- rezalne šablone:

    * Geo Tiles (Pinkfresh studio)

    * Novo leto 3 (Najlepši par)

    * Oval z žarki (Mavelu)

    * Čipkasti pravokotniki (Mavelu)

- 3d lepilni trak


Komentarji

  1. This is so beautiful Erika, with the nice pattern and wonderful flowers! Very pretty! Wishing you and yours a lovely New year's eve and a very healthy and good 2023!
    Big hug, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you very much <3 <3 <3 All the best you too and yours. <3

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave