SLONČEK

Po inspiraciji jelenčka, sem oblekla še slončka. :) To sem storila tako, da sem celega slončka izrezala iz rdečega papirja, in ga obrezala tako, da izgleda kot pulover. Pripravila sem še en izrez celega slončka v sivi barvi in mu nalepila pulover. Izrezku glave sem pobarvala oči in lička, ter glavico nalepila s 3d lepilnimi blazinicami na ustrezno mesto. Iz kompleta rezalnih šablon s snežaki sem si sposodila kapico, da izgleda slonček še bolj zimsko. Da pa je še bolj prikupen, sem mu pod glavico dodala pentljo.

Naredila sem kar nekaj takih slončkov. Pridno so čakali na priložnost, da bi zasijali na kakšni voščilnici. In zgodilo se je ... :)

Na osnovo sem z rezalno šablono za ozadja naredila vzorec snežink. Slončka sem posedla na kup snega na ovalu z modrim nebo in snežinkami, ki sem jih naredila tako, da sem poškropila bel gesso.

Oval sem prilepila na pripravljeno osnovo. Seveda sem jih izrezala in plastila več, da sem ustvarila nekaj dimenzije. Dodala sem še napis in voščilnica je bila končana.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec december

- k izzivu Prazniki pri Veseli hiški

- k izzivu na 52cct

- k izzivu na Incy Wincy Designs Challenge

- k izzivu na Cut It Up Challenges

- k izzivu na The Four Seasons Challenge

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges

- k izzivu na Through The Craft Room Door

- k izzivu na Lil Patch of Crafty Friends

- k izzivu na Happy Little Stampers

- k izzivu na Alphabet Challenge blog


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- barvni papir s teksturo (Tedi)

- rezalne šablone:

    * Kreativni ovali (Najlepši par)

    * Razposajeni snežaki (Najlepši par)

    * šablona za ozadja s snežinkami Stitched Snowflake Backdrop, #LF2704 (Lawn Fawn)

    * Prazniki na vrvici (Najlepši par)

    * Čez hribe in doline (Najlepši par)

- Distress ink: tumbled glass, abandoned coral

- Distress čopič za senčenje

- 3d lepilne blazinice

- črn marker

- tekoče lepilo Tacky Glue

- bel gesso

Komentarji

  1. Čudovita praznična voščilnica. Hvala za družbo pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica Erika! Ozadje in slonček sta čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  3. You made a very beautiful and sweet card Erika, so very nice.🙂 Greetings, Wilma 🎄

    OdgovoriIzbriši
  4. oh that's just adorable! Thanks for joinin our S for Snow theme at Alphabet Challenge
    Wishing you a happy Christmas
    Deborah DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Very cute, love the snowflake background! Thank you for joining us at the Alphabet Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita praznična voščilnica. Motiv slončka je lep že sam po sebi, takole oblečen v božičkovo opravo pa sploh. Belina na voščilnici s pomočjo snežink ustvarja prekrasno snežno pokrajino, ki se prav lepo podaja v ta zimski čas. Hvala za sodelovanje pri Alphabet challenge.

    Pozdravček, Veronika

    OdgovoriIzbriši
  7. The most adorably CUTE little Ellie ever!
    Thank you for joining our challenge at The Four Seasons!
    Diane FS Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Four Seasons}
    {Stencil Fun}

    OdgovoriIzbriši
  8. So very cute!! Thanks for sharing at Four Seasons challenge!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hi Erika, a fun and fabulous Christmas card, love the sweet elephant dressed in a warm jumper for the big day. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh my, this is just the sweetest card. Thanks for joining our Cut It Up Christmas Project challenge.

    OdgovoriIzbriši
  11. Oooo, kako je ljubek! Krasna ideja in izvedba draga Erika!
    Vesela hiška je v družbi tvojega slončka tako lepo zažarela.
    Prijeten skok v novo leto ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako prikupen slonček. Dobro si se spomnila. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  13. Oooo, kako je prikupen tale tvoj slonček v praznični preobleki. Res mu pristaja. Lepo si okrasila našo galerijo. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave