SNEŽINKA

Takole so izgledale preproste voščilnice za gasilce. Naredila sem jih 25.

Najprej sem na osnovo odtisnila voščilo, da se je barva posušila, medtem ko sem delala naslednje korake. 

Iz belega papirja sem z rezalno šablono izrezala snežinke in si pripravila šablono za lažje odtiskovanje. Štampiljko snežinke sem odtisnila na izrezek snežinke in ga embosirala z zlato barvo. Tako sem dobila lesk in 3d učinek. Snežinko sem nato nalepila na pripravljeno osnovo. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec december

- k izzivu na 52cct

- k izzivu na Krafty Chicks Challenge

- k izzivu na Ally's Angels

- k izzivu na Creative Crafters Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- antistatični prah

- zelo droben zlat prah za embosiranje (Ranger)

- rezalna šablona in štampiljka Velika snežinka (Najlepši par)

- črna barvna blazinica VersaFine

- štampiljka z voščilom (Mavelu)

- blazinica za embosiranje VersaMark

- pripomoček za večkratno odtiskovanje

- grelna pištola

Komentarji

  1. That is 25 times a beautiful Clean And Simple card,
    wonderful!
    Greetings, Wilma 🎄

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita praznična voščilnica. Hvala za družbo pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši

  3. I love it, thanks for sharing it with us at the Creative Crafters Challenge Blog
    Big Hugs Ilonka DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave