SVETA DRUŽINA

Božič je tik pred vrati, zato je zdaj zadnji čas, da vam v teh dneh pokažem še zadnje letošnje voščilnice z jaslicami.

Izrezala sem sliko jaslic. Poiskala sem vzorčni papir v rjavih tonih in iz njega izrezala krog, nekoliko večji kot je slika jaslic. Potem sem iz belega papirja izrezala večji valovit krog, na katerega sem prilepila krog v rjavih odtenkih. Na vrh sem prilepila jaslice s 3d lepilnimi blazinicami.

Na osnovo sem prilepila papir z vzorcem lesa. Nanj sem nalepila valoviti krog z jaslicami in dodala nekakšen božični aranžma.

Spodaj sem dodala še napis, ki je sestavljen iz več izrezov. 

Na nekaterih mestih sem uporabila pisalo z bleščicami.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec december

- k izzivu na Creative Crafters Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- set papirjev Cozy Christmas (LemonCraft)

- papir z vzorcem lesa iz seta Wood Patterns 02 (LemonCraft)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- vroča pištola

- rezalne šablone:

    * krogi 657751 A (Sizzix)

    * Krog z žarki (Mavelu)

    * Prazniki na vrvici (Najlepši par)

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II


Komentarji

  1. Very beautiful card Erika, with the Christmas story!
    Wishing you a 'Vesel Božič!' 🎄
    Greetings, Wilma ☃️

    OdgovoriIzbriši
  2. I love it, thanks for sharing it with us at the Creative Crafters Challenge Blog
    Big Hugs Ilonka DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave