GERBERA

Še zadnja izmed decembrskih nalog Tininega in Vladkinega adventnega koledarja, katere sem se lotila. Pri tej nalogi je bilo potrebno izdelati nepraznično voščilnico po inspiraciji praznične voščilnice. Malo sem preletela lanske voščilnice in si izbrala tisto s cvetom božične zvezde. Slednje voščilnice na mojem blogu ne boste našli, saj je bila izdelana predno sem si ustvarila blog. Sem jo pa prilepila nižje v objavi.

Pri izdelavi voščilnice sem sledila postavitvi po inspiracijski voščilnici. Namesto božične zvezde sem naredila gerbero. Tako je, primarno, cvet sončnice, postal cvet gerbere. :)

Izrezala sem pravokotnik s čipko iz belega papirja, nanj sem prilepila moder papir s teksturo. Izrezala sem bel krog, in ga obrezala, da lepo stoji v kotu. Nadaljevala sem z izdelavo cveta.

Cvet sem izrezala iz modrega papirja s teksturo in ga posenčila z različnimi barvami in odtenki, glede na inspiracijsko sliko gerber iz interneta. Liste pa sem izrezala iz ostanka zeleno pobarvanega akvarelnega papirja, ki je po odtenku najbolj ustrezal ostalim elementom.


Napis z voščilom mi nikakor ni bil všeč na mestu, kjer stoji na inspiracijski voščilnici, zato sem ga premaknila nižje.

 

Tako pa izgleda inspiracijska voščilnica, po kateri sem se orientirala glede postavitve elementov.




Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu Slika kot inspiracija v FB skupini Papirčkarice

- v galerijo Najlepšega para za mesec januar


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- moder papir s teksturo

- akvarelni papir

- tekoče lepilo Tacky Glue

- rezalne šablone:

    * Sončnica (Najlepši par)

    * Nested Wacky Stitched Circle Set (Cottage Cutz)

    * Čipkasti pravokotniki (Mavelu)

    * zastavica (Craft Passion)

    * Voščila na vrvici (Najlepši par)

- Distress ink: prize ribbon, picked fence, black soot, mowed lawn

- različni pripomočki za senčenje


Komentarji

  1. You have done this very beautifully Erika, with these fresh colours, nice card!
    Greetings, Wilma.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave