KONJIČEK ZA NIKO

Ko so rojstni dnevi med prazniki, so lahko tudi voščilnice malo bolj praznične, kajne? :)

To rojstnodnevno voščilnico sem izdelala iz papirjev z zimsko tematiko. Na njih sem našla konjička-gugalnik in ga malo predelala. Slavljenka ima zelo rada konje, zato se mi je to zdela dobra zamisel.

Zimski motiv sem razrezala na več delov: aranžma in konjička sem ločila. Aranžma sem razrezala na tri dele. Konjičku pa sem odrezala spodnji del, kjer se je videlo, da gre za gugalnik. 

Na osnovo sem nalepila moder papir z bleščicami, nanj sem nalepila za malenkost manjši papir, ki je bil del iste pole s konjičkom. Ob robovih sem naredila vzorec s šiviljskim kopirnim kolescem. Nato sem izbrala večji oval s čipko in nekoliko manjši oval s šivi. Večjega sem izrezala iz iste pole, samo z druge strani, drugega pa sem izrezala iz belega papirja in ga posenčila s svetlo rjavo barvo. Posenčeni oval sem poškropila z belim gessom. Ko se je posušilo, sem ga zalepila na tistega s čipko. Spodaj sem podložila nekaj plasti za dimenzijo, nato pa vse skupaj na čakajoče ozadje.

Na oval sem s 3d lepilnimi blazinicami nalepila konja. Dodala sem cvetlični aranžma, vmes pa zataknila nekaj izrezkov vejic v beli barvi. Čisto na koncu sem nekatere dela pobarvala s pisalom z bleščicami.



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec januar


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- pola papirja Frosty days 03 in 04 (ScrapAndMe)

- moder papir z bleščicami

- bel gesso (Ranger)

- lepilna pištola

- kopirno kolesce

- rezalne šablone:

    * Božično zelenje 2 (Najlepši par)

    * Nested Wacky Stitched Oval Set (Cottage Cutz)

    * LR0670 (Marianne design)

- Distress čopič za senčenje

- Distress oxide: antique linen

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue


Komentarji

  1. Čudovito si se poigrala z izrezki in zanimivo sestavila voščilnico samo iz potiskanega papirja. Slavljenki je bila zagotovo všeč :):

    OdgovoriIzbriši
  2. What a wonderful card you created Erika, very beautifully done! Nice colours and a special image, love it!
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave