KOŠARICA S PIŠKOTKI

Ko sem bila otrok, smo za Miklavževa darila pripravili pehar - nekakšno pleteno košaro, ki je bila sicer namenjena vzhajanju kruha. En dan v letu, ko smo jo obložili s posebej lepim prtičkom, pa je služila drugemu namenu. :D

Tako sem dobila zamisel, da bi lahko bili piškotki v košarici. Obenem pa je zadnja leta tudi marsikje običaj, da se za praznike podari lepo zapakirano pecivo, piškote itd.

Ker sem imela piškotke že izdelane, sem izrezala samo še pentljo, napis in košaro. Trakovi so bili že na mizi, kot ostanki prejšnjega projekta. Trak je celo izdelan iz dveh zaporedno zlepljenih delov, ker nisem imela enega tako dolgega ostanka, saj je ta voščilnica v velikosti a5. :)

Pri postavitvi sem sledila skici za izziv na 52cct. Ta skica me je zelo inspirirala, tako da bo verjetno nastala še kakšna voščilnica s to postavitvijo.

Rdeč trak je podložen s še enim, za dimenzijo, čez pa sem nalepila še belega, ker se mi je zdelo, da se lepše poveže. Košarico in piškot sem prilepila s 3d lepilnimi blazinicami.

Napis je izrezan iz dveh barv. Skupaj sem ju združila tako, da izgleda, kot da ima napis senco.

Pentljo sem izrezala iz ostankov belega, rdečega in zlatega papirja. Zlepila sem jih enega na drugega z zamikom. Na vrh sem dodale kapljico Nuvo Drops.



Prilagam še skico, po kateri sem sestavila voščilnico:



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec januar

- k izzivu na ABC Christmas Challenge - A is for Anything Christmas

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

bel papir, 200g (Mondi)

- ostanki papirja iz seta Merry Little Christmas (Mintay Papers)

- papir iz seta Cozy Christmas (LemonCraft)

- ostanki zlatega papirja za izrez pentlje

- rdeč papir s teksturo (Tedi)

- rjav papir s teksturo

- bel marker

- tekoče lepilo Tacky Glue

- kraft osnova (za piškotke)

- ostanki papirja za dimenzijo

- rezalne šablone:

    * Košara tresočka (Najlepši par)

    * Srečno (Mavelu)

    * piškotka iz seta Fresh Baket, 663100 (Sizzix)

    * pentlja 664371 B (Sizzix)

- Distress ink: vintage photo

- Nuvo Drops Simply White

- 3d lepilne blazinice


Komentarji

  1. elle est si charmante et gourmande Erica, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. What a lovely card again Erika, pretty!
    Have a nice weekend.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  3. What a fabulous design - love the details of the drop shadow sentiment, the details on the basket - so very cute. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Such a pleasant memory of your Christmas tradition when you were a child. Your card is very pretty, clean and simple. Thanks for sharing it at the 52 Christmas Card Throwdownl. Smiles, Kathy DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooh, Erika tudi pri nas smo kot otroci pripravili peharje za Miklavža. In ta lep slovenski običaj ohranjamo še danes, ko smo že veliki. Čudovita voščilnica je nastala in krasno si povezala vse skupaj. Super ideja, da si uporabila ostanke prejšnje voščilnice. Me veseli, da si se nam pridružila pri izzivu 52 Christmas Card Throwdown in se še drugič poigrala s skico. Odlično ti je uspelo! Čisto si me navdušila. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. What a beautiful basket of cookies! I LOVE your colors and design. What a beautiful CAS card! Thank you for sharing and playing along with ABC Christmas Challenge ~ Wendy

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave