MAGNOLIJA

Voščilnico z magnolijo sem naredila že decembra za 60. rojstni dan. Ker pa so bile takrat bolj aktualne praznične voščilnice, je morala ta počakati.

Slavljenka je dobila za rojstni dan velik cvet iz krep papirja v vijolični barvi. Zato sem se odločila, da uporabim cvet magnolije, in ga akvarelno pobarvam z vijolično barvo.

Najprej sem pobarvala vse izrezke. Nato pa jih zlepila skupaj. Poiskala sem barvno ustrezen papir za ozadje in ga nalepila na osnovo. Nanj sem prilepila okrogel oval. Potem je sledila veja magnolije s cvetjem. Prilepila sem jo s 3d lepilnimi blazinicami. Nazadnje sem dodala še napis, ki je sestavljen iz več slojev.



Hvala za obisk in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec januar

- k izzivu na Lil Patch of Crafty Friends

- k izzivu na Creative Fingers Challenge Blog

- k objavi na Corrosive Challenge Blog


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- akvarelni papir, 200g (Hobby)

- papir iz seta Grandma's Atlic (Mintay Papers)

- rjav papir s teksturo

- rezalne šablone:

    * Kreativni ovali (Najlepši par)

    * Okrašeni pravokotniki (Najlepši par)

    * Vse najboljše 5 (Najlepši par)

    * Cvetoče magnolije (Najlepši par)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- Distress ink: mowed lawn, seedless preserves, vintage photo, scattered straw


Komentarji

  1. What a wonderful card Erika. Just love your pretty flowers in these colours, looks very nice!
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi Erika, a stunning card with such a beautifully painted magnolia branch. Thank you for sharing with us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw...
    Megan DT LPoCF

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave