PIŠKOTKI

Prva letošnja zimska voščilnica je narejena po skici za izziv na 52cct.

Jeseni sem si na zalogo naredila nekaj papirnatih piškotkov. Mislila sem, da bo tudi hčerki zanimivo, jih izdelovati, ker ni veliko majhnih delčkov. Ampak ona se je hitro naveličala. 😆

Piškotki so pridno čakali, saj nisem dobila nobene zamisli, kako jih uporabiti. Ko pa sem videla skico, sem vedela, da je pravi čas, da jih spravim na voščilnico. :)

Ko sem zlagala na mizo sete zimskih papirjev, je iz enega padel rdeč trak s črtami. Hitro sem ga postavila poleg piškotkov, in bilo mi je všeč. Poiskala sem še nek papir za ozadje in začela zlagati v celoto.

Papir s potiskom lesa sem uporabila za ozadje. Pod rdeč trak sem dodala bel papir, ki sem ga izrezala s pomočjo šablone z valovi. Pod trak sem prilepila tudi karton za dimenzijo, nato pa vse skupaj na čakajoče ozadje. Potem sem prilepila piškotka, ki sta prav tako podložena s kartonom. Nazadnje pa sem dodala še napis, sestavljen iz dveh izrezov.


In še skica, po kateri je voščilnica sestavljena:


Hvala za ogled. Vesela bom vaših odzivov v komentarju. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec januar

- k izzivu na ABC Christmas Challenge - A is for Anything Christmas

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge

- k izzivu na Christmas Craft Creations






Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir iz seta Merry Little Christmas (Mintay Papers)

- rdeč papir s teksturo (Tedi)

- ostanki papirjev za nos in oči

- bel marker

- tekoče lepilo Tacky Glue

- kraft osnova (za piškotke)

- karton za dimenzijo

- rezalne šablone:

    * Amerikanka (Najlepši par)

    * Prazniki na vrvici (Najlepši par)

    * piškotka iz seta Fresh Baket, 663100 (Sizzix)

- Distress ink: vintage photo


Komentarji

  1. Tale pa je zame zmagovalna pri tem izzivu. Fantastično si uporabila piškotke, ki izgledajo prav mamljivo.

    OdgovoriIzbriši
  2. This is a wonderful card, such variety, and it all matches beautifully and I'm amazed at how it all just came together perfectly, using what you had already in your stash...so glad you shared your beautiful card with us at 52 Christmas Card Throwdown. Smiles, Kathy DT

    OdgovoriIzbriši
  3. What a nice and cute Christmas card this is Erika, very pretty!
    Wishing you a lovely weekend.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh my goodness, so sweet Erika!

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooh, kako je sladka in ljubka voščilnica, Erika.
    Piškoti na zalogo, ki ne zmanjkajo kot tisti z mize, so super ideja. In gospod Božiček se bo prav rad posladkal z njimi. Hvala, ker se igraš z nami in skico pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je tvoja praznična voščilnica :-)) Všeč mi je, kako si se lotila moje skice ❤️
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  7. Love this - I have these dies from Tim Holtz and forgot to use them this year - thanks for the reminder - a great little snippet for our Christmas Craft Creations challenge

    OdgovoriIzbriši
  8. I really love this design! Thank you so much for joining us at ABC Christmas challenge

    OdgovoriIzbriši
  9. I love the clean lines of your card! So pretty! Thanks for sharing with us at CCC!

    OdgovoriIzbriši
  10. Thank you for playing our challenge at Christmas Craft Creations. Love this card. Have a wonderful day.

    Leanne DT Member/CCC

    OdgovoriIzbriši
  11. adorable Erika, si mignonne et charmante, merci de jouer avec nous chez ABC Christmas Card, biz

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave