VOŠČILNICA ZA EMO

Prazniki so mimo. Sedaj lahko pokažem vse ostale voščilnice, ki so nastale v preteklem, prazničnem času. Najprej imam za vas dekliško voščilnico.

Ko sem iskala zamisel, sem se spomnila na ljubke papirje, kjer je en list s pisanimi baloni. Tega sem uporabila za ozadje. Nato sem plastila bel in svetlo roza papir. Seveda je podloženih nekaj slojev, za več dimenzije. Na vrh sem postavila okroglo čipko, na njo pa deklico s šopkom iz lepenke. Prilepila sem jo s 3d lepilnimi blazinicami. Dodala sem še številko 10, zlepljeno iz več plasti.

Tudi notranjost sem polepila s papirjem z baloni. Na levi strani sem pripravila žepek za denar. Na desni pa je prostor s posvetilom in še enim izrezkom iz lepenke.



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec januar

- k izzivu na Lil Patch of Crafty Friends (I apologize for the double entry to the challenge.)

- k izzivu na Creative Fingers Challenge Blog

- k izzivu na Love To Scrap Challenge Blog


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- papir iz seta Dream Baby (Paper Heaven)

- roza papir iz seta Baby Joy (P13)

- rezalne šablone:

    * Valoviti kvadrati s šivi (Najlepši par)

    * LR0388 (Marianne design)

    * Male številke (Rayher - T. Baša)

    * Amerikanka (Najlepši par)

- izrezki iz lepenke Z1440 (Twoja Tekturka & Lemoncraft)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- štampiljka iz seta Sanje (Najlepši par)

- črna blazinica VersaFine

- obojestranski lepilni trak




Komentarji

  1. First of all I would like to wish you a very Happy and healthy New Year! You made a beautiful and sweet card Erika, it's very pretty. I also like the papers you used!
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. This is such a sweet card! Thanks for sharing your card at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave