NAJ SNEŽI

Medtem ko je po dolgih letih napadlo malo več snega, sem jaz izdelovala voščilnico za izziv s skico na 52cct. Pri izzivu sodelujem kot gostja, saj je moja voščilnica s košarico piškotkov zmagala v mesecu januarju.

Izbrala sem si rezalne šablone snežink v treh velikostih in dve različni poli potiskanega papirja. Iz ene pole sem izrezala ozadje, iz druge pa snežinke. Snežinke sem nato embosirala s prahom Sticky in dodala bleščice. Bleščice bi lahko dodala tudi na drug način, vendar sem hotela preizkusiti ta Sticky prah. 😂


Embosirane snežinke sem nato porazdelila po ozadju glede na skico. Nazadnje pa sem dodala še napis, katerega sem odtisnila s črno blazinico in posula s prozornim prahom za embosiranje, ter segrela z grelno napravo. Kartonček sem obrezala na ustrezno velikost in robove posenčila s svetlo modro barvo. Kartonček z napisom sem podložila z več sloji papirja za več dimenzije.


Tako pa se blešči voščilnica 😄

In še slika skice:




Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec februar


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bleščice Clear Rock Candy (Ranger)

- prah za embosiranje Sticky (Ranger)

- grelna naprava

- vzorčni papir Frosty days 08 (ScrapAndMe)

- vzorčni papir Frosty days 10 (ScrapAndMe)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- blazinica za embosiranje VersaMark

- prozoren prah za embosiranje (KnorrPrandell)

- antistatični prah

- črna blazinica VersaFine

- Distress čopič za senčenje

- Distress ink: tumbled glass

- štampiljka voščila (Ustvarjalni dotik)

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- rezalne šablone:

    * Velika snežinka (Najlepši par)

    * Rokavička

    * Piccolo Snowflakes (Memory Box)



Komentarji

  1. You made a very nice card as a guest designer Erika, beautiful with the snowflakes! Congratulations with your winning card!
    Have a nice weekend.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je. Lepo si se potrudila. Prav fajn se blešči.

    OdgovoriIzbriši
  3. Your card is lovely, such a subtle beauty...so glad you are our guest designer at 52 CCT this week. Smiles, Kathy DT

    OdgovoriIzbriši
  4. magnifique création Erika, merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši
  5. Erika... beautiful! Thanks so much for guesting with us!

    OdgovoriIzbriši
  6. Such a beautiful card Erika. Thanks for being a guest designer this week.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno si uporabila mojo skico in izdelala zelo lepo voščilnico. Hvala za sodelovanje pri 52cct

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave