SMREČICA Z DARILI

Že dlje časa občudujem Lučkine voščilnice. To voščilnico sem naredila po navdihu njene.

Kartonček za ozadje je ostanek od projekta s snežinkami. Ker ni bil dovolj velik za izbrano osnovo, sem ga podaljšala tako, da sem spodaj dodala zasneženo pokrajino. Nato sem dodala še zasneženo smrečico, za katero sem uporabila zelen enobarven papir, ki sem ga sem in tja posenčila z zeleno, ter rjav papir s teksturo.  Ob deblo sem prilepila nekaj daril. 

Nazadnje sem dodala še napis, ki je sestavljen iz dveh izrezov. Od teh je en izrezan iz ostanka vzorčnega papirja, drugi pa iz belega papirja.


Hvala za ogled. Vesela bom vaših odzivov v komentarju. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec februar

- k izzivu na 52cct


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- ostanek pole Frosty days 10 (ScrapAndMe)

- zlat papir (ostanki)

- rjav papir s teksturo

- kraft papir (ostanki)

- zelen papir (ostanki)

- Distress ink: rustic wilderness

- Distress čopič za senčenje

- rezalne šablone:

    * Smrečica z okraski (Najlepši par)

    * Jelen pod smrečico (Najlepši par)

    * Čez hribe in doline (Najlepši par)

    * Naj sneži (Wayanay Craft Bird)


Komentarji

  1. Very nice card Erika with a very beautiful background!
    Have a nice day.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito praznično voščilnico si naredila :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Love the beautiful clean style of your Christmas card! Thank you so much for playing along with 52CCT. Rosi x

    OdgovoriIzbriši
  4. Preprosta, nežna in čudovita praznična voščilnica.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 52CCT.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave