ZIMSKE RADOSTI

Od projekta s snežinkami mi je ostal lep kos pole, kjer je bila narisana pokrajina. Razdelila sem jo na dva dela. Eno sem porabila za to voščilnico, drugo vam pokažem enkrat kasneje.

Z rezalno šablono otrok s sanmi sem izrezala po en izrez iz belega in črnega papirja. Izreza sem plastila tako, da je zgoraj črn izrez, bel pa je njegova senca. Izrez sem prilepila na ozadje. Potem pa sem nanesla na spodnji rob ozadja belo teksturno pasto, ki predstavlja sneg. Ko se je pasta posušila, sem kartonček nalepila na osnovo. Dodala sem še napis, sestavljen iz dveh izrezov. Ko je bil nalepljen na osnovi, sem šla čez vse črke z Glossy Accent-om.


Hvala za ogled in komentarje :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu Zimske radosti pri Craftalnici

- k izzivu na Creative Inspirations

- k izzivu na The Four Seasons Challenge

- k izzivu na  Bastel Traum

- k izzivu na Christmas Craft Creations


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- ostanek pole Frosty days 10 (ScrapAndMe)

- črn papir iz kupa ostankov

- bel papir iz kupa ostankov

- Glossy Accents

- teksturna pasta Opaque (Ranger)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- rezalne šablone:

    * Lepe praznike (Mavelu)

    * otroka s sanmi LR0740 (Marianne design)


Komentarji

  1. Very nice card you made Erika, beautifully done! I like the background, it looks pretty.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si ustvarjala na temo zimske radosti.. Hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Very cute idea, using the designer paper as the background. Thanks for sharing over at the Christmas Craft Creations Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita zimska voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. OH WOW ... this is fabulous! Love the silhouette ... perfect winter scene! Thanks so much for joining in the fun at our Four Seasons Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back again soon.

    Darlene
    FOUR SEASONS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    P.S. Did you hear the news? We have another new challenge blog we'd love to have you come check out and play along in. It all begins on March 3, 2023. It's called Triple B. Fun with Birds, Butterflies & Blooms. Would love to have you pop over! Appreciate your support!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je tvoja voščilnica :-)) Lepa zimska scena!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  7. I love the sweet background you used for that beautiful silhouette image. Thanks for sharing your wonderful art with us at The Four Seasons Challenge and please stop by again soon.
    Blessings,
    Karen L, DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave