MIXED MEDIA NA 52CCT

Ta teden gostujem na blogu 52cct. To čast sem dobila, ker je v izzivu z acetatno folijo zmagala moja voščilnica z acetatno božično zvezdo. Tema tega tedna je Mixed media

Uh. Najprej se mi je, ob tem, ko sem prebrala temo, stemnilo pred očmi. 😆😆 Potem sem začela raziskovati. In na koncu sem ugotovila, da večino časa to že počnem, dodala sem pač še več tehnik. 😆 

Ozadje sem naredila s pomočjo pigmentnih prahcev Magicals. Spet sem izbrala modro barvo, ker teh imam več odtenkov. Najprej sem akvarelni papir navlažila in pobarvala z najsvetlejšo barvo, nato sem s čopičem nanesla nekaj lis s temnejšo barvo. Na koncu pa sem poškropila še s tretjim odtenkom. Ko se je posušilo, sem kartonček obrezala. Tu in tam sem s črno barvo odtisnila nekaj nepopolnih odtisov besedila. Potem sem s tekstruno pasto naredila vzorec snežink. Ko se je posušilo, sem robove posenčila z rjavo barvo. Na spodnjo polovico sem privezala vrvico, nato pa sem vse skupaj prilepila na bel kartonček, katerega sem predhodno posenčila z rjavo. Nato sem vse skupaj nalepila na osnovo, spodaj pa sem dodala tudi nekaj plasti papirja za dimenzijo. 


Iz pole z zimskimi motivi sem izrezala motiv z drevesi v okroglem okvirčku. Robove sem posenčila, nekatera mesta pa sem pobarvala s pisalom z bleščicami. Okvirček sem prilepila na bel, a posenčen, izrezan kartonček z žarki. Iz drugega seta papirjev sem izrezala jelena, in ga, pred drevesa, prilepila s 3d lepilnimi blazinicami. Vse skupaj sem prilepila na zgornjo levo polovico voščilnice. V spodnji desni del voščilnice sem prilepila voščilo iz lepenke. Voščilo sem najprej nepopolno posenčila z rjavo, nato sem po njem potapkala z embosirno blazinico Emboss It Dabber in posula s prozornim prahom z zlatimi bleščicami ter segrela z grelno napravo. 

Lotila sem se izdelave cveta. Izrezke božične zvezde iz foamirane pene sem po robovih posenčila z rjavo. Na sredini vsakega izreza sem naredila luknjico in skozi potegnila zlate prašnike. Plasti sem lepila z vročo pištolo. 

Pripravila sem si tudi nekaj zelenja. Smrekove vejice sem izrezala iz belega papirja in jih posenčila z različnimi zelenimi odtenki in na koncu tudi z rjavim odtenkom. Drugo zelenje sem izrezala iz zelenega papirja s teksturo in ga posenčila z rjavo, tretje sem izrezala iz paus pairja. Na slednjega sem kasneje nanesla nekaj prozornih Nuvo kapljic. Dvoje listkov sem izrezala iz iste pole kot drevesa v okvirčku. Vse skupaj sem prilepila med že nalepljene elemente. 

Na koncu sem dodala še snežinko, ki sem jo izrezala iz zlatega papirja. Ker se je preveč bleščala, sem barvo umirila tako, da sem posenčila z rjavo in črno barvo. Snežinko sem prilepila na sredino pentlje, k cvetu. Na sredino sem dodala prozorno Nuvo kapljico.


V filmčku pa vidite efekte prahcev, bleščic in drugo. 







Hvala za ogled. Vesela bom vaših odzivov v komentarju. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec marec


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- akvarelni papir Distress Mixed Media Heavystock (Ranger)

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- izrezki iz pole Frosty days (ScrapAndMe)

- izrezek jelena iz seta Snowy Winterland (Craft O'Clock)

- paus papir

- zelen papir s teksturo

- Magicals (Lindys Gang): jana's jade, delphinium tourquoise, caribbean blue

- Nuvo drops - clear

- Emboss It Dabber (Ranger)

- zlat papir - ostanki

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush

- bela foamirana pena

- vroča pištola

- tekoče lepilo Tacky Glue

- Distress ink: rustic wildernes, peeled paint

- Distress oxide: vintage photo

- teksturna pasta Opaque (Ranger)

- zlati pestiči

- svetlo rjava vrvica, 0,6mm

- rezalne šablone:

    * zelenje 661206 (Sizzix)

    * božična zvezda

    * rokavička

    * Nogavica tresočka (Najlepši par)

    * Krog z žarki (Mavelu)

    *Božično zelenje 2 (Najlepši par)

- 3d lepilne blazinice

- izrezek iz lepenke (Wayanay Craft Bird)

- blazinica za embosiranje VersaMark

- prozoren prah za embosiranje (Knorr Prandell)

- plastična šablona Snowy Stencil WTR257034 (Echo Park)

- štampiljka iz seta Exquisite CMS453 (Stempers Anonymous)

- ostanki papirja za dimenzijo

- črna blazinica VersaFine

- likalnik

- aplikator z blazinico



Komentarji

  1. Oh, there are so many beautiful details to discover on your gorgeous Christmas card, Erika! Thank you so much for being our Guest designer this week at 52CCT. Rosi xx

    OdgovoriIzbriši
  2. You made a wonderful Christmas creation Erika, so very beautiful with so many details! It really looks gorgeous.
    And congratulations with your winning card and being a guest-designer, very nice! 🙂
    Have a lovely weekend.
    Pozdravi, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  3. très belle création Erika, poétique et charmante, merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Erika... your mixed media card is beautiful! Thank you so much for guesting with us this week.

    OdgovoriIzbriši
  5. Thanks for being an awesome guest this week at 52CCT. Your subtle background is perfect for all the goodies displayed on your card. Loving the colors! Smiles, Kathy

    OdgovoriIzbriši
  6. Erika, pravljična lepa božična voščilnica!
    Čestitke za zmago na prejšnjem izzivu in dobrodošla kot naša gostja.
    Prekrasno ti je uspela tehnika, ki je kot nalašč zate! Vse od ozadja do drobnih detajlov. Najbolj me je navdušil izrezek voščila, ki si ga krasno pozlatila. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave