NOGAVIČKE

Včasih s hčerko ustvarjava skupaj. Tudi pri nogavičkah sem upala, da bova sodelovali, ker res ni veliko dela za sestavo, vendar sem se nazadnje z njimi spopadla sama. 😆 

Tokrat vam pokažem, kako sem porabila dve nogavici.

Izbrala sem večjo podolgovato rezalno šablono in z njo naredila osnovo za voščilnico (dva izreza sem zlepila skupaj  na manjšem delu ene stranice). Z manjšo šablono sem izrezala nežno potiskan papir in nalepila na pripravljeno osnovo. Potem sem nalepila nogavico in jo okrasila z dodatki, ki so v kompletu z njo. Nazadnje sem dodala še napis.

Z drugo voščilnico sem malo eksperimentirala. 😆 Za spremembo sem izbrala osnovo v modri barvi. Na njo sem s plastično šablono in belo barvo naredila vzorec vejic. Po sredinskem delu sem še bolj posenčila z belo barvo. Na tako ozadje sem prilepila eno izmed nogavic in jo okrasila z delčki, ki so v kompletu. V spodnji desni kot sem dodala še napis.




Hvala za ogled in komentarje :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec marec

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi); ostanki

- moder papir s pikami Blue Snowflake (Mavelu)

- papir iz seta Simple Chrismas (Najlepši par)

- zlat papir s teksturo

- zelen papir (ostanki)

- rdeč papir (ostanki)

- kraft papir (ostanki)

- rezalne šablone:

    * Nogavica tresočka (Najlepši par)

    * Amerikanka žepek 3d (Najlepši par)

    * Srečno novo leto 3 (Najlepši par)

    * Prazniki na vrvici (Najlepši par)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- Distress čopič za senčenje

- Distress ink: picket fence

- plastična šablona Dennetakken a5 (Craft Emotions)



Komentarji

  1. You (and your daughter 😉) made 2 very nice cards Erika with the stockings. Beautifully done!
    Have a lovely day.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful creation thank you for joining in over at MLC this time. Do join in again we would love to see you there Elaine DT x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave