PTIČKI

Voščilnica s ptički je namenjena možu za rojstni dan, obenem pa tudi sinu za sedem mesecev starosti. 💙

Z voščilnico sodelujem kot gostja v marčevskega izziva pri Papirčkaricah (FB), kjer so tema ptice. Kakršnekoli, in naj bo zastopana vsaj ena.

Prva stran je dokaj preprosta. Na osnovo 7x7 sem nalepila papir z vzorcem lesa, nanj sem nalepila papir iz iste pole, le z druge, hrbtne strani. Z desne strani kartončka sem dodala čipko, da voščilnica ni tako resna, možata, in kartonček podložila s še nekaj sloji za dimenzijo.

Zdelo se mi je, da se k pripravljeni "naslovnici" najbolje poda večji napis, ki se ne razteza preveč v širino, ampak da navpično zavzema več prostora. Napis sem izrezala iz ostanka iste pole. Pod njega sem z zamikom zalepila še en bel izrez, nato pa vse skupaj na osnovo. Ko je bila voščilnica končana, sem čez napis nanesla Glossy Accents. Tako sem napis še bolj poudarila in mu dodala lesk ter dimenzijo. 

V notranjosti sem naredila 3d okno (Shadow Box), katerega sem že pred časom videla pri Jennifer McGuire. Na 3d okno sem v nadaljevanju nalepila ptičjo družino. 

Osnovo sem z notranje strani oblepila z vzorčnim papirjem iz iste pole, kot sem ga uporabila za naslovnico. Na levi strani sem se malo poigrala z napisi slavljencev in njunih mejnikov. Desno stran osnove  sem najprej skrajšala za širino dveh centimetrov, kar je ravno toliko, kot zavzame en prepogib pri kasneje nalepljenem okencu.

Za desno 3d okno sem izrezala kos belega papirja, saj sem želela, da kasneje dodane ptice barvno izstopajo. Po višini je kartonček ustrezal dimenziji osnove, pri širini pa sem dodala še nekaj centimetrov zaradi potrebnih prepogibov. Prvi prepogib z leve je širok malenkost manj kot dva centimetra, in je zalepljen na notranji levi del osnove. Nato sledi del kartončka, ki predstavlja lice, osrednji del, zato je naslednji prepogib na širini petnajst cm. Sledi še prepogib širok dva centimetra, ki predstavlja rob okna. Zadnji je prepogib širok en centimeter, ki služi lepljenju. Zalepljen je na desni notranji del osnove. Tako nastane 3d videz. Ko voščilnico zapreš, se ta del po prepogibih poleže, ko odpreš se dvigne.

Ptici sem izrezala iz barvnih papirjev s teksturo, in dele malo posenčila z belo in rjavo. Tudi veji sta izrezani iz papirja s teksturo ter posenčeni z rjavo barvo. Veji sta sestavljeni iz več izrezov, da sem ju ojačala. Gnezdece sem prav tako izrezala iz papirja s teksturo - iz različnih rjavih pol ter iz paus papirja. V gnezdo sem dodala dve jajci. Eno se je že izvalilo. To predstavlja starejšo hčerko. Drugo jajce je še celo, in predstavlja mlajšega sina. 

Osebno posvetilo je napisano na zadnji strani voščilnice.

Izdelala sem tudi škatlico za voščilnico. V pokrov sem izrezala krog in z notranje strani prilepila acetatno folijo. Potem sem se lotila dekoriranja zunanjosti. Iz ostanka pole sem odrezala trak in ga prilepila navpično ob odprtino. Okoli odprtine sem dodala okrasni valovit rob. 

S pomočjo robnega luknjača sem naredila rozeto. Najprej sem izrezala trak, naredila vzorec z luknjačem, nato pa na vsake pol centimetra naredila prepogib s pomočjo plošče z utori. Potem sem te prepogibe zlagala kot harmoniko. Na koncu sem začetek in konec zlepila, ter neokrašeni del traku potisnila proti sredini, da sem obroček sploščila. Na sredino sem dodala lepilo iz lepilne pištole ter nanj pritisnila manjši krogec, da se je fiksirala oblika. Na pripravljeno rozeto sem z druge strani nalepila ptička, ki predstavlja mladega ptička. Celo z metuljčkom za vratom. 😁 Komu niso všeč urejeni samčki? hihihihi Rozeta je bila nato zadnji dodatek  na pokrovu škatlice. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec marec

- k izzivu na Crafty Animals

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges

- k izzivu na Sparkles Monthly Challenges blog

- k izzivu na The Four Seasons Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- papirji s teksturo 30x30 različnih barv

- papir iz seta Deep in the Forest (Paper Heaven)

- paus papir

- obojestranski lepilni trak

- acetatna folija

- lepilna pištola

- tekoče lepilo Tacky Glue

- robni luknjač Daisiy (Vaessen Creative)

- rezalne šablone:

    * Kreativni krogi (Najlepši par)

    * Kreativni ptici (Najlepši par)

    * krogi 657551 A (Sizzix)

    * Vse najboljše za rojstni dan (Mavelu)

    * velike tiskane črke (Rayher)

    * Piščančki (Najlepši par)

    * Cvetoče magnolije (Najlepši par)

    * Nogavica tresočka (Najlepši par)

- štampiljke Abeceda (Mavelu)

- Distress ink: ground espressp, picket fence

- Distress čopič za senčenje

- Glossy Accents 

Komentarji

  1. You made a gorgeous box Erika, this looks so beautiful! If this is for your own husband and son, then I send you my Congratulations! 🙂
    Fortunately my wrist improves every day at the moment, slowly but still...
    Wishing you a nice day!
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you very much. <3 Thank you also for the congratulations. :) <3

      Izbriši
  2. OMG this is just precious and absolutely beautiful! LOVE the design! Thanks so much for joining in the fun at our Four Seasons Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back again soon.

    Darlene
    FOUR SEASONS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    P.S. Did you hear the news? We have another new challenge blog we'd love to have you come check out and play along in. It all begins this Friday, March 3rd. It's called Triple B. Fun with Birds, Butterflies & Blooms. Would love to have you pop over! Appreciate your support!

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh wow, Erika. This is stunning. I love how it opens up to reveal the circle with the pretty birds. Thanks so much for sharing your talents with us at The Four Seasons. We do hope that you'll join us again soon. Have a blessed week, my creative friend.
    Karen L, DT

    OdgovoriIzbriši
  4. So beautifully done with great details! Perfect for springtime!
    Thank you so much for sharing at Four Seasons challenge!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita pomladna voščilnica, z lepimi detajli, predvsem pa čudovito darilo.

    OdgovoriIzbriši
  6. What a stunning creation! So glad you shared your inspiration with us at PIP Challenges!
    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je oblika voščilnice, ki je krasno izdelana in barvno usklajena. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave