SRNICA

Spet ena voščilnica z ostanki. :) Imela sem še en, zadnji, ostanek pole od projekta s snežinkami. Ker  nisem želela izgubiti motivov v ozadju, sem sliko podaljšala tako, da sem spodaj dodala zasnežena tla. Odtisnila sem še napis. In vse skupaj prilepila na osnovo. 

Srnico sem izrezala iz ostanka kraft papirja. Robove sem posenčila. Nos in šal sem izrezala iz ostanka rdečega papirja. Šal sem posenčila z rjavo, da ni rdeča več tako kričeča. Srnico sem prilepila s 3d blazinicami. Na nos sem nanesla Glossy Accents. 


Hvala za ogled in komentarje. :)



Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec marec


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- ostanek pole Frosty Days 10 (ScrapAndMe)

- rezalne šablone:

    * Srnica (Najlepši par)

    * Čez hribe in doline (Najlepši par)

- ostanki rdečega papirja

- ostanki kraft papirja

- Distres ink: brushed corduroy, ground espresso

- tekoče lepilo Tacky Glue

- Distress čopič za senčenje

- štampiljka z voščilom (Mavelu)

- 3d lepilne blazinice

- črna blazinica VersaFine

- Glossy Accents


Komentarji

  1. Very, very pretty Erika. You made a wonderful card with the added details!
    Have a lovely day.
    Pozdravi, 🙂 Wilma.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave