V GARAŽI

Voščilnico sem poskušala narediti po skici za izziv na blogu The Male Room. Na tem blogu so izzivi mesečni, in prav vsi so povezani samo z moškim spolom.

Voščilnica predstavlja garažo, in v njej moški, trenutno, menjava gume. 

Spodnji del voščilnice, ki predstavlja tla, sem posenčila s svetlo rjavo barvo in malo poškropila z isto barvo. Zgornji del pa sem posenčila z novo sivo Distress barvo. Na ta, zgornji, del sem na nekaterih delih naredila vzorec s plastično šablono in teksturno pasto, ki razpoka. To je zid, ki je že malo zdelan. Še višje pa sem nalepila kvadratke, ki predstavljajo ploščice in so dodani po zgoraj omenjeni skici. 

Ploščice sem naredila tako, da sem med ozadji iz zaloge izbrala neenakomeren vzorec. Prvotno so bili to listi. Imeli so akvarelni videz. Cel vzorec sem namazala z blazinico za embosiranje in posula s prozornim prahom, ter segrela z grelno napravo. Tako sem dobila svetleč odsev, kot ga imajo ploščice. Embosiran kartonček sem razrezala na kvadratke, te pa sem nalepila na zgornjo polovico voščilnice. 

Na čisto spodnji del voščilnice sem s štampiljko odtisnila voščilo. Nato sem dodala še moškega z gumo in dvoje orodij. Motive sem prilepila s 3d blazinicami. 


Skica izziva.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu Moška voščilnica pri Craft-alnici


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- izrezki iz pole Men's World Set - 01 (Lexi design)

- Distress čopič za senčenje

- Distress ink: tumbled glass, brushed corduroy, lost shodow

- Distress oxide: vintage photo

- teksturna pasta Crackle (Ranger)

- plastična šablona Chipped paint MS087 (Ciao Bella)

- maskirni lepilni trak

- tekoče lepilo Tacky Glue

- akvarelni papir, 200g (Hobby)

- plastična šablona Leaf Bed Stencil (Altenew)

- 3d lepilne blazinice

- štampiljka iz seta Vse najboljše zate (Mavelu)

- pripomoček za odtiskovanje

- blazinica za embosiranje VersaMark

- prozorni prah za embosiranje (Knorr Prandell)

- grelna naprava

Komentarji

  1. Very pretty masculin card you have made Erika, with a lot of work. But beautiful!
    Have a lovely week.
    Pozdravi, Wilma 🙂

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker z moško voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si uporabila skico na voščilnici, Hvala, ker sodeluješ pri TMR

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna moška voščilnica :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa moška voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito praznično voščilnico si naredila :-)) Všeč mi je kako si se lotila naše skice. Hvala, ker ustvarjaš z nami pri The Male Room ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave