BOŽIČEK

Izziv na temo Božiček na 52cct je pravi, da preizkusim novo rezalno šablono, novo 3d srajčko in nov način izdelave ozadja. 😅😅😅

Ko sem imela pred samo 3d srajčko z vejicami, jo gledala in razmišljala, kako bi dobila iz nje določen učinek, sem se spomnila na filmček s prahci od Andreje. Tokrat nisem delala s prahci, me je pa inspiriral tisti del, ko je prahce nanašala v vdolbine 3d srajčke. 

S čopičem sem nanašala zeleno barvo v vdolbine vejic na 3d srajčki. Na koncu sem preostali del srajčke s čopičem pobarvala z nežno rjavo barvo. Predno sem embosirala, sem obarvani del z enim pritiskom na razpršilki navlažila. 

Na embosiran kartonček sem potem še dodatno nanesla barvo s čopičem. Dodala sem tudi temnejši odtenek. Potem sem malo poškropila z vodo in popivnala s papirnato brisačko, da sem dobila svetlejše pikice in lise. Kartonček sem poškropila tudi s temnejšo rjavo barvo, da je nastalo še nekaj temnejših pikic. 

Nato sem odtisnila v spodnji desni kot napis: verjemi, božiček obstaja.

Pripravljeno ozadje sem prilepila na malo večji kraft kartonček, nato pa vse skupaj na osnovo.

Nazadnje sem, s 3d lepilnimi blazinicami, prilepila še sestavljenega Božička. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu v FB skupini Papirčkarice

- k izzivu na Peace On Earth Christmas

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- Distress oxide: vintage photo

- Distress ink: peeled paint, forest moss, brushed corduroy, ground espresso

- kraft papir

- akvarelni papir, 200g (Hobby)

- Distress čopič za senčenje

- navaden čopič

- razpršilka

- čopič Distress Splatter Brush

- rezalna šablona božička S4-1196 (Spellbinders Paper Art)

- štampiljke iz seta Verjemi (Wayanay Craft Bird)

- papir s teksturo: rdeč, bež

- črn papir - ostanki

- zlat papir - ostanki

- bel papir, 200g (Mondi) - ostanki

- tekoče lepilo Tacky Glue

- akrilna ploščica

- 3d srajčka Pine Branches, 666048 (Sizzix)

Komentarji

  1. Your little Santa is so cute on your nice card.
    Lia DT POE

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. You made a wonderful card Erika, with a lot of work but beautifully done! It looks very pretty, especially the background!
      Have a nice weekend.💐
      Pozdrav, Wilma.

      Izbriši
  2. Erika... so love your sweet Santa! Thanks so much for joining and sharing at Christmas Card Throwdown this week.

    OdgovoriIzbriši
  3. Erika, tole ozadje je čudovito in krasna tehnika.
    Tvoja nova šablona Božička pa je tako simpatična in krasno si voščilnico dopolnila z lepim voščilom. Hvala, ker se igraš z nami na izzivu. :) ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. The Love the background for your cute santa. Thanks for sharing with us at 52 CCT this week. Smiles, Kathy

    OdgovoriIzbriši
  5. OMG this is just adorable! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    PEACE ON EARTH
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Triple B ... OUR NEW CHALLENGE BLOG which is all about butterflies, birds & blooms.

    OdgovoriIzbriši
  6. I love the texture of the pine branches and how that contrasts with the die-cut crisp Santa! Great Christmas card! Thanks for sharing at THICC blog! --Becca/DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepo si sestavila svojo voščilnico Erika! Hvala tudi za vse namige, kako je nastala in hvala, ker se igraš z nami na blogu 52 CCT :-)
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave