KOŠARICA S CVETJEM

Barvanju motivov se spretno izogibam. Predno pa stopim v svet barvanja, imam še eno postojanko. To je večplastno odtiskovanje. Kupila sem si štampiljke šopka, ki sem ga gledala že nekaj časa.

Pri odtiskovanju sem imela kar nekaj dela z natančnim postavljanjem štampiljk. Ali je bil tak dan, ali sem hotela končati prej kot sem začela (😂😂😂), ali pa pač to ni zame. 😁 Odtiskovala sem z blazinicami znamke Altenew, Distress ink (Ranger) in Archival (Ranger).

Na zalogo sem si odtisnila šopek in dodatno cvetje v vijolični in rdeči barvi. Pomislila sem, da bi lahko šopek dala v košarico, in s tem sem se tudi poigrala. 

Na kartonček za ozadje sem na spodnji del odtisnila voščilo z rjavo barvo. Ko se je voščilo posušilo, sem kartonček prilepila na malenkost večji rjav kartonček s teksturo, da je nastal ozek rob. Vse skupaj sem prilepila na osnovo.

Na pripravljeno osnovo sem prilepila izrez košarice s 3d lepilnimi blazinicami. V košarico pa sem zataknila prej odtisnjen in s škarjami izrezan šopek. Sprednja dva cvetova sta se malo skrila v košarico, zato sem čez njiju nalepila druga dva cvetova in ju zasukala malo drugače, da izgleda, kot da visita ven iz košarice. Prilepila sem ju s 3d blazinicami. Dodatno pa sem prilepila tudi listek.

Nazadnje sem na vrh prilepila še pentljo, ki sem jo plastila v dveh barvah. Zgornjo plast sem potapkala po blazinici z drobnimi bleščicami. Na sredino sem dala kapljico belega Nuvo drops.

Voščilnico sem namenila za rojstni dan, meni zelo ljubi in srčni ustvarjalki, Majdi Pur. Stokrat hvala za vse komentarje ter lepe in vzpodbudne besede. Naj te sreča, zdravje in zadovoljstvo spremljajo na vseh poteh. <3


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec april

- k izzivu na Triple B

- k izzivu na Friendship Challenge


Podrobnejši seznam:

- rjav papir s teksturo

- bel papir, 200g (Mondi)

- Altenew blazinice: Wisteria, Hydrangea, Ultraviolet, Lime

- Distress ink: mustard seed, ground espresso

- Archival ink: Sunflower

- blazinica Delicata - White Shimmer (Tsukineko)

- Nuvo Drops - Simply White

- rezalne šablone:

    * Košara tresočka (Najlepši par)

    * pentlja iz seta Otroški body (Najlepši par)

- 3d lepilne blazinice

- pripomoček za natančno odtiskovanje

- tekoče lepilo Tacky Glue

- škarje

- štampiljka voščila iz seta Sanje (Najlepši par)


Komentarji

  1. Erika, kako lepa košarica s šopkom pomladnega cvetja za našo drago Majdo.
    Krasno ti je uspelo z odtiskovanjem in všeč so mi obrnjeni cvetovi. Eni ste za več plastno ustvarjanje, drugi smo za za barvanje in tretji za odtiskovanje, a če mojster dela vajo, potem nastanejo takšne čudovite voščilnice! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Very beautiful card this is Erika. I like the flower arrangement in the basket and the pretty bow you added! Very well done!
    Pozdrav, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautifully created card!!
    Thank you for joining our challenge at Triple B!
    Diane TB Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Triple B}

    OdgovoriIzbriši
  4. Wonderful and adorable! I love the flowers so much.
    Thanks for sharing your card with us at Friendship Challenge!
    Good luck and happy easter!
    Ilse (thera)

    OdgovoriIzbriši
  5. This ist a wonderful Bloombasket. Thanks for the Participation by the Friendship Challenge
    Greeting BAstelfeti

    OdgovoriIzbriši
  6. wunderschöne Karte - danke das du sie bei der Friendship Challenge zeigst

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave