PAUS PAPIR IN ALKOHOLNI INKI

Spet sem se šla, kaj se zgodi, če naredim to in to. 😁😁😁 Kaj se zgodi, če na paus papir nanesem alkoholne inke? Videla sem že, da so ga barvali z alkoholnimi markerji, a teh nimam. :) Pa sem poizkusila z alkoholnimi inki in rezultat mi je bil zelo všeč. 

Tokrat sem se odločila za zeleno barvo. Z barvo in pihalnikom sem naredila vzorčast paus papir. Ko se je posušilo, sem paus embosirala v teksturni srajčki. Za zgornjo stran sem uporabila tisto, ki ima vbočen vzorec. K pausu sem želela dodati palčka iz lepenke. Da bi se vse skupaj bolje povezalo, sem si zamislila rob iz kraft papirja. Ker sem želela, da se lepo vidi pobarvan paus, sem pod njega prilepila z zelo širokim obojestranskim lepilnim trakom bel papir. Nato sem vse skupaj prilepila na kraft papir, potem pa na osnovo.

Na sredini ozadja sem si zamislila bel okvirček, ki obdaja manjši kos paus papirja. Na manjši kos paus papirja sem s posebnim pripomočkom in šablono naredila vzorec drevja. Med njih sem prilepila palčka s 3d lepilnimi blazinicami. Nad palčka sem prilepila voščilo, sestavljeno iz treh izrezov. Zgornji izrez sem pobarvala s pisalom z bleščicami, čez to pa sem nanesla še Glossy Accents. Slednjega sem nanesla tudi na palčkovo zvezdo na kapi in plamen.
Ko sem že ravno imela pripomočke na mizi, sem izdelala več ozadij. Dva primerka sem najprej pobarvala z inki. Enega sem embosirala v srajčki in ga uporabila na voščilnici. Drugi pa bo za drugo priložnost. Tretji primerek pa sem najprej embosirala in potem z aplikatorjem in blazinico nanašala barvo na izbočene dele. To je malo težje delati, ampak meni je všeč tudi ta nepopolno pobarvan paus. 

Spet sem se zelo zabavala. Poskusite še vi. :)

Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam tudi:

- k izzivu na 52cct

- v galerij Najlepšega para za mesec april

- k izzivu v FB skupini Papirčkarice

- k izzivu na Can You Handle The Pressure?


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- kraft papir (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- paus papir Pure White, 100g (Tonic Studios)

- srajčka za embosiranje Ski Lodge, SES-039 (Spellbinders)

- alkoholni ink: Everglades

- Alcohol Blending Solution (Ranger)

- pihalnik Alcohol Ink Air Blower (Ranger)

- kovinska šablona in pripomoček za utore

- izrez iz lepenke

- Glossy Accents

-  pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush

- rezalne šablone:

    * Žepek z mehanizmom (Najlepši par)

    * Srečno (Mavelu)

- širok obojestranski lepilni trak, 10cm (Marianne design)

- tekoče lepilo Tacky Glue




Komentarji

  1. You've done a great job Erika. It has become a wonderful card!
    Wishing you a very nice day.
    Pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. BEAUTIFULLY done! Love your overall design! Thanks so much for joining in the fun at our Can You Handle the Pressure challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    Can You Handle the Pressure
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Triple B ... OUR NEW CHALLENGE BLOG where it's all about birds, butterflies & blooms.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno si se znašla z embosiranjem pavs papirja!!! Hvala za sodelovanje pri 52 CCT

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful! Thank you for sharing with us at CYHTP Embossing Folder Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si se znašla in naredila čudovito praznično voščilnico :-)) Vesela sem, da sodeluješ pri 52 CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši
  6. A lovely card, a lovely embossed panel right behind the gnome. Thanks for sharing this lovely card with us at 52 CCT this week. Smiles, Kathy DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Erika, odlično ti gre tole igranje in preizkušanje novih tehnik :) Tako zelo simpatična praznična voščilnica je nastala za embossiran pavs papir. Hvala, ker si nam zvesta pri izzivu 52CCT.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave