ZA ŠESTDESETLETNIKA

Spet je bila v delu moška voščilnica. Tokrat za gospoda, ki je praznoval svoj 60. rojstni dan. 

Med papirji sem poiskala papir z vzorcem kamnitega zidu. Uporabila sem ga za ozadje. Potem sem poiskala drug papir, z  bolj umirjenim, vzorcem lesa. Izrezala sem poljubno velik pravokotnik, kateremu sem kote pristrigla s kotnim luknjačem. Kartonček sem posenčila z rjavo barvo. Pod njega sem podložila nekaj plasti papirja - ostankov, in vse skupaj prilepila na osnovo. 

Z okroglo nazobčano rezalno šablono sem izrezala nekakšno kolesje iz srebrnega svetlečega papirja. Izrez sem površno napackala s črno blazinico, nato sem nanj v prvo nanesla teksturno pasto, ki razpoka, pomešano z rjavo barvo, v drugo pa s še primešanim gessom. Po vrhu sem potresla prah za embosiranje, katerega sem segrela, ko se je pasta posušila. Ta nazobčan krog sem na osnovo prilepila s 3d lepilnimi blazinicami. 

Iz pole z okvirji za slike, sem izrezala en okvir, ki se mi je zdel barvno in po velikosti najbolj ustrezen. Prilepila sem ga s 3d lepilnimi blaznicami na desni del kolesja. Na okvir sem prilepila števili za slavljenčeva leta. Tudi števili sem plastila s srebrnim svetlečim papirjem. In tudi te izreze sem malomarno popackala s črno blazinico. 

Nazadnje sem ob vse te elemente prilepila, s 3d lepilnimi blazinicami, še izrezek z različnim orodjem.

Naredila sem tudi škatlico. Od kartončka za ozadje mi je ostal en trak. Prilepila sem ga na levo stran škatlice. Nato sem izrezala en krog iz paus papirja, in drugeg, malo manjšega, iz belega papirja, in ju prilepila enega na drugega. Vse skupaj sem nalepila na spodnji levi del okrogle odprtine. Na kroga sem prilepila še nekaj kosov orodja. V spodnji desni kot škatlice pa sem dodala slavljenčevo ime.


Številke in črke sem izrezala iz kosa papirja, na katerega sem nanesla odvečno teksturno pasto. 

Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu na The Male Room 

- k izzivu na Happy Little Stampers 

- k izzivu na Ally's Angels 

- k izzivu na Mix It Up Challenge Blog


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- srebrn svetleč papir (Tedi)

- papir iz seta Golden Days (Mintay papers)

- Izrezki iz seta Men's Book (Mintay papers)

- 3d lepilne blazinice

- bel papir, 300g (UK Craft) + ostanki

- kotni luknjač

- izrezek okvirja iz pole Extras to cut - VIII - Frames 2 (Craft O,Clock)

- Distress oxide: vintage photo

- črna blazinica VersaFine

- prah za embosiranje Copper (Knorr Prandell)

- rezalne šablone:

    * številke 662535 A (Sizzix)

    * zobniki (Marianne design)

    * velike tiskane črke 

    * krogi 657551 A (Sizzix)

- acetatna folija

- teksturna pasta Cracle (Ranger)

- paus papir

- tekoče lepilo Tacky Glue

- obojestranski lepilni trak


Komentarji

  1. What a very beautiful card and box you made Erika, soo pretty! I like the materials that you used very much! A lucky one who gets this! 🙂 It looks wonderful.
    Prettige dag.. (That was very nice! 😉 )
    Pozdrav, Wilma.💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito voščilnico si naredila :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Great cards! I like the way you have kept them light in colour and not too heavy with the wood grain. Thanks for playing along with The Male Room. X

    OdgovoriIzbriši
  4. Perfect masculine card, love all the tools and the matching box. Thank you for joining The Male Room Challenge 173 - Stencil and/or Dies, welcome joining our new Animals challenge also.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave