SADJE

Zamislila sem si sadje pod stekleno klošo. Tako je vedno na očeh in zavarovano pred žuželkami. :)

Najprej sem izrezala sadje in ga zlepila skupaj, kot bi ga zložila na pladenj. Potem sem izrezala dva kroga. Enega iz paus papirja, drugega iz acetatne folije. H krogom sem postavila sadje in kroge pristrigla na ustrezni višini. Izrezala sem si še trak iz kraft papirja, katerega sem uporabila za pladenj. Sedaj, ko sem vedela, kako velik je glavni motiv, sem izbrala še ostale elemente. 

Na osnovo sem prilepila kraft papir, kateremu sem priščipnila kote. Nato sem si izbrala roza papir z rdečimi pikami. Tudi njemu sem priščipnila kote, nato pa ga nalepila na kraft papir. Iz belega papirja sem izrezala večji valoviti krog. Podložila sem ga z nekaj sloji papirja za več dimenzije, nato pa ga postavila na sredino osnove. 

Začela sem sestavljati stekleno posodo. Najprej sem prilepila kos paus papirja. Spodnji del sem prilepila z ozkim obojestranskim lepilnim trakom, na vrhu pa z eno pikico lepila. Potem sem prilepila sadje in čez njega acetatno folijo. Folijo sem spodaj prilepila z ozkim obojestranskim lepilnim trakom, zgoraj pa s tanjšo 3d lepilno blazinico. Sedaj sem spodaj, pod sadje, prilepila kraft papir za pladenj. Na del, ki je prilepljen na acetatno folijo sem dala obojestranski lepilni trak, na preostali del pa 3d lepilne blazinice.

Med rezalnimi šablonami sem pogledala, kaj bi lahko uporabila za zgornji del steklenega pokrova - držalo, ročko..., in izbrala najbolj všečečno.

Nato sem odtisnila in izrezala voščilo. Podloženo je s še enim izrezkom. Nazadnje sem dodala metulja, ki je pristal na stekleni kloši.

Kasneje sem se odločila, da voščilnico še malo dodelam. Na osrednji del sem prilepila še valovit okvirček iz kraft paprija. Prilepljen je s 3d lepilnimi blazinicami. Na novo pa sem morala dodati še en izrez voščila, saj sem prejšnjega prekrila z okvirjem. Vmes sem podložila še en izrez, da sem izravnala višino.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu Sadje v FB skupini Papirčarice

- v galerijo Najlepšega para za mesec maj

- k izzivu na Mix It Up Challenge Blog

- k izzivu na Ally's Angels

- k izzivu na Let's Craft and Create


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir iz seta Ninna Nanna (Ciao Bella)

- izrezki sadja iz pole Something Sweet - Cutouts 01 (LemonCraft)

- izrezek metulja

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush

- acetatna folija

- paus papir

- kotni luknjač, 14-17-20mm (Vaessen Creative)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- Distress oxide: vintage photo

- obojestranski lepilni trak, 3mm

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Mešani rojstnodnevni napisi (Mavelu)

- rezalne šablone:

    * Kreativni krogi (Najlepši par)

    * krog 657551 A (Sizzix)

    * Nahrbtnik (Najlepši par)

    * Žepek z mehanizmom (Najlepši par)


Komentarji

  1. What a nice idea for this gorgeous card Erika, beautifully done and very pretty! Especially the dome looks like real!
    Thank you for your congratulations as well!
    Have a lovely day today.
    Lep pozdrav. 😉

    OdgovoriIzbriši
  2. Videti je prav njami :). Zelo lepo narejeno. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful card. Love the brightness of the fruit. Thanks for joining the challenge at Mix it Up Challenge Blog.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave