VABILO ZA OBHAJILO DEKLICE 2

Še ena deklica je svojim domačim, znancem in prijateljem poslala moja vabila za obhajilo.

Začela sem z razprto osnovo. Prvo stran osnove sem embosirala s srajčko za embosiranje. Nato sem osnovo prepolovila po utoru na sredini, ter kote pristrigla s kotnim luknjačem. Na osnovo sem prilepila ovalen okvirček v nežno vijolični barvi. Na sredino slednjega sem prilepila bel kartonček, in nanj še enega, da sem pridobila na dimenziji. 

Pri dekoriranju sem se držala spodnje polovice ovala. Tja sem najprej prilepila kelih s hostijo iz lepenke. Kelih sem predhodno pobarvala z zlato barvno blazinico, hostijo pa z blazinico z belimi bleščicami. Predhodno sem tudi izrezala zastavico in nanjo odtisnila napis vabilo. Zastavico sem zložila po prepogibih, in jo prilepila pod kelih. 

Nato sem na desno stran keliha prilepila zelenje, ki sem ga izrezala iz zelenega papirja. Cvet sem izrezala iz istega vijoličnega papirja s teksturo kot okvirček, in ga na koncu še oblikovala in zlepila. Na sredino sem prilepila polperlo. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec maj

- k izzivu na The Creative Crafters

- k izzivu na Love To Craft

- k izzivu na Ally's Angels


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- srajčka za embosiranje Floral Scrolls, 665751 (Sizzix)

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir iz seta Leaves 05 (LemonCraft)

- izrezek keliha iz lepenke (Twoja Tekturka)

- rezalne šablone:

    * Kreativni ovali (Najlepši par)

    * zastavica iz seta Voščila in zastavica (Najlepši par)

    * listki Fall Leaves 3 (4enScrap)

    * cvet Curved Flower (Dress My Craft)

- polperla (Tedi)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- vroča pištola

- različni pripomočki za oblikovanje cvetov

- kotni luknjač, 4-7-10mm (Vaessen Creative)

- črna barvna blazinica VersaFine

- štampiljka iz seta Voščila in zastavica (Najlepši par)

- zlata barvna blazinica Brilliance: Galaxy Gold (Tsukineko)

- blazinica z belimi bleščicami Delicata: White Shimmer (Tsukineko)


Komentarji

  1. Very beautiful cards you made Erika and very elegant also, with the pretty embossing!
    Have a nice evening.
    Pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters.
    ~ Sherry DT/Admin xx

    OdgovoriIzbriši
  3. so beautiful! Thank you for sharing it with us at Love to Craft challenge
    Deborah DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave