VABILO ZA OBHAJILO DEKLICE

Zdi se mi, da ko potrebujemo kakršnakoli vabila, gremo hitro v lov za predlogi in iščemo inspiracijo vsepovsod. Včasih kdo točno ve, kaj želi, spet drugim pa je vseeno, kako vabila izgledajo.

Tokrat mi je bila posredovana fotografija vabila iz interneta: dekliško vabilo z delno odrezano prvo stranjo, z dekorativnim trakcem in krogom z motivi, ki jih povezujemo s svetim obhajilom, na sredini. 

Najprej sem odrezala vsem osnovam del prve strani. Z robnim luknjačem sem naredila vzorec. Nato sem bele kartončke embosirala s teksturno srajčko. Jih obrezala in prilepila na osnovo. Potem sem prilepila dekorativni trak.

Izrezala sem si nazobčane kroge iz belega papirja in iz nežno vijoličnega papirja s teksturo. Pripravila sem si tudi ujemajoče se okrogle okvirčke iz belega papirja.

Na vijolične izrezane kartončke sem odtisnila cvetlični vzorec z blazinico za emobsiranje in potresla s finim belim prahom za embosiranje ter segrela. Kartončku sem s spodnje strani prilepila še izrezek belega, da sem vse skupaj ojačala. S sprednje strani pa sem prilepila ujemajoče okvirčke. Tako pripravljene kartončke sem prilepila delno na osnovo. Lepila sem samo levo polovico, kajti desne polovice pač ni. 

Iz zlatega papirja z bleščicami sem izrezala pšenične klase in jih sestavila. Prav tako sem si pripravila in oblikovala cvetove iz papirja s teksturo ter izrezke listkov iz zelenega barvnega papirja. Kelihe iz lepenke sem pobarvala z zlatim in prozornim pisalom z bleščicami.

Najprej sem na vsak krog nalepila po dva klasa. Čez njuna stebla sem prilepila kelih s 3d lepilnimi blazinicami. Nato sem dodala še cvet in listke. 

Prvemu vabilu sem prilepila prekratek dekorativni trak, zato sem ga spremenila v običajno voščilnico. 

V notranjost sem prilepila še eno, malo zoženo, osnovo, ki se je odpirala v desno stran. Tako sem dobila trodelno osnovo. Na levi strani, sem pod središčnim krogom višek traku delno odrezala, delno pa spodvihala. Pod njega sem nalepila magnet, ki služi za zapiranje. Čez ta del sem z zadnje strani prilepila še en izrez v vijolični barvi. Na desni strani sem speljala trak do konca osnove. Tudi tu sem magnet prilepila pod trak. 

V notranjosti sem na desni strani naredila žepek. Na njega sem prilepila krog z besedilom in hostijo. Na sredini pa je dovolj prostora za osebno posvetilo.

Hvala za ogled in komentarje. :)


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- svetlo vijoličen papir s teksturo

- zlat papir z bleščicami

- zelen papir iz seta Leaves 05 (LemonCraft)

- vijoličen dekorativni trak

- antistatična blazinica

- droben bel prah za embosiranje (Ranger)

- gumijasta štampiljka Rose Lace (Gina K Designs)

- robni luknjač

- obojestranski lepilni trak

- 3d lepilne blazinice

- 3d srajčka za embosiranje Floral Scrolls (Sizzix)

- izrezek iz lepenke - kelih (Twoja Tekturka)

- rezalne šablone:

    * Pšenični klas (Mavelu)

    * Fall Leaves 3 (4enscrap)

    * Curved Flower (Dress My Craft)

    * valoviti krogi Nested Stitched Scallop Circle Set (CottageCutz)

    * krog 657551 (Sizzix)

- polperle (Tedi)

- pisala z bleščicami Wink of Stella Brush: zlat, prozoren

- lepilo Scotch Gel Glue

- lepilo Multi Medium Matte (Ranger)

- lepilo Connect Glue (Gina K Designs)

- različno orodje za oblikovanje cvetov (Dress My Craft, Sizzix)

- grelna naprava

- blazinica za embosiranje


 

Komentarji

  1. You made some GORGEOUS creations Erika, a lot of work but so very beautifully done! Looks very very pretty! 😍 And congratulations with your topspot at 'triple B' ! 👏
    Have a nice day today.
    Pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave