VRTNICA ZA MAMI

Na voščilnici za mamin rojstni dan sem preizkusila mojo novo rezalno šablono vrtnice znamke Honey Bee Stamps.

Na osnovo sem prilepila papir z vzorcem v rjavih odtenkih. Pred tem sem kote kartončka pristrigla s kotnim luknjačem. Nato sem na ozadje prilepila bel ovalen okvirček, ki je sestavljen iz treh plasti. 

Za izdelavo vrtnice sem uporabila papir s teksturo, ki sem ga malomarno posenčila. Prikaz sestavljanja izrezkov vrtnice sem našla na njihovi spletni strani. Vrtnica pride res kompaktna in z videzom globine. 

Vrtnico sem na osnovo prilepila s 3d lepilnimi blazinicami. Na koncu sem le še dodala napis "zate" v spodnji desni kot. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec maj

- k izzivu na Tripple B


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir s teksturo: zelen, rdeč

- papir iz seta Grandma's Attic (Mintay Papers)

- kotni luknjač, 4-7-10mm (Vaessen Creative)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- rezalne šablone

    * Kreativni ovali (Najlepši par)

    * Lovely Layers: Roses (Honey Bee Stamps)

    * zate iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)


Komentarji

  1. Čudovita voščilnica Erika. Vrtnica je prava zvezda. Mama je je bila gotovo vesela. Lp, Anka

    OdgovoriIzbriši
  2. You made a wonderful card for your mami Erika, with this gorgeous rose. Congratulations with her birthday. You did a beautiful job! 🙂 Thank you for visiting my blog.
    Have a nice day!
    Pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita vrtnica in prav tako voščilnica v celoti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa voščilnica z vrtnico. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave