MAVRIČNA VOŠČILNICA

V tem času povsod videvam mavrice ali pa zelo barvite voščilnice. Tako je tudi mene povleklo v to. Nastala je ta preprosta mavrično barvita voščilnica.

Na akvarelni papir sem z Zig markerji malomarno nanesla barve v zaporedju mavrice. Poškropila sem z vodo in pustila, da se posuši. Ko se je posušilo, sem iz tega kartončka izrezala večji napis. Napis sem še embosirala s prozornim prahom za embosiranje. Podložila sem ga s še enim slojem papirja za več dimenzije. 

Med papirji sem poiskala barvno najbolj primerno polo, ki bi ustrezala raznoliki barvitosti mavrice. Papir sem uporabila za ozadje na osnovi. Z druge strani iste pole sem izrezala ovalen kartonček, ki sem ga uporabila za pod napis. Dodala sem še eno plast papirja za več dimenzije in prilepila na osnovo. Nazadnje sem prilepila še bel ovalen okvir in pripravljen napis. 

Ker mi je bilo vse skupaj nekam prazno, sem dodala še enega mini metuljčka, katerega sem pobarvala s pisalom z bleščicami. 😁


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu Mavrica pri Craf-alnici

- k izzivu Mavrica pri Veseli hiški


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- pola papirja Bloom Street 10 (Pink Paislee)

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- rezalne šablone:

    * Vse najboljše za tvoj rojstni dan (Mavelu)

    * Tanki ovalni okvirji (Wayanay Craft Bird)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- Zig markerji: 050, 023, 047, 022, 081, 031

- blazinica za emobsiranje VersaMark

- prozoren prah za embosiranje (Ranger)

- izrezek metulja iz pole Vintage Time 031 (LemonCraft)

- lepilo Multi Medium Matte

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II

Komentarji

  1. Beautiful card you made Erika, with these rainbowcolours. Very nicely done!
    Wishing you a 🌞ny day!
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuu čudovito mavrično ustvarjanje, hvala, ker sodeluješ v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole je pa prava eksplozija barv! In zelo lepe prelivajoče barve na napisu.Hvala za sodelovanje v CRAFT-alnici kjer sem gostja izziva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, ker z zelo lepo mavrico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna mavrična voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepo si ustvarjala Erika. Hvala, ker si s svojo mavrico tako lepo okrasila našo Veselo hiško :)
    Mavrično obarvano poletje ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica :-)) Lepa mavrica!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako čudovito si ustvarjala, Erika. Ta napis si res fantastično dodelala, takoj dobi drugo dimenzijo in vrednost. Nežen metuljček pa je le še pika na i. Krasno! Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasna voščilnica v mavričnih odtenkih ! Super izdelan napis in ozadje top. Hvala za obisk v Veseli hiški. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave