MODRA VRTNICA

Za svojo mami sem vrtnico sestavila iz barvnega papirja s teksturo. Za taščo pa sem se sama lotila barvanja. Na Youtubu sem naletela na filmček, kako je cvetlico pobarvala neka ustvarjalka, pa sem poskusila še sama. 

Najprej sem pripravila ozadje. Na kartonček sem naredila vzorec s plastično šablono in teksturno pasto, ki razpoka, ter pustila na zraku, da se posuši.

Vse dele vrtnice sem izrezala iz belega papirja. Med svojimi Distress inki sem izbrala dva odtenka modre. Začela sem s senčenjem največjih izrezkov cveta z najtemnejšo barvo, potem pa sem postopoma vsak manjši izrezek posenčila bolj nežno od prejšnjega. Tako sem naredila tudi s steblom in listi.

Ko se je barva posušila, sem začela sestavljati cvet in steblo z listi. Cvet sem sestavljala tako, da sem pri zunanjem delu lepila s 3d blazinicami, pri delu, kjer se stika s steblom, pa sem uporabila tekoče lepilo. 

Ko sem imela pripravljene posamezne elemente, sem začela s sestavljanjem voščilnice. 

Obrezala sem kartonček s teksturno pasto na poljubno velikost. Nato sem pod njega podložila, za rob večji, moder kartonček s teksturo in vse skupaj prilepila na osnovo. Nalepila sem še vrtnico, nazadnje pa sem dodala še voščilo. Voščilo sem odtisnila z modro Archival ink blazinico. Sestavljeno pa je iz dveh izrezov, za več dimenzije. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu na Triple B 

- k izzivu na The Flower Challenge 

- k izzivu na Ally's Angels 

- k izzivu na Stencil Fun Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- akvarelni papir, 300g (Florence)

- bel papir, 200g (Mondi)

- moder papir s teksturo

- Distress ink: tumbled glass, uncharted mariner, peeled paint, forest moss

- čopiči za senčenje

- teksturna pasta Crackle (Ranger)

- slikarska lopatka

- plastična šablona Tapeta (Wayanay Craft Bird)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- rezalna šablona Lovely Layers: Roses (Honey Bee Stamps)

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Vse najboljše zate (Mavelu)

- Archival ink: faded jenas

Komentarji

  1. How wonderful your card is Erika and so very beautifully done, pretty! I like your background and the gorgeous rose! Zelo lepo! 😉
    Lep pozdrav, Wilma.💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautifully created, such a pretty floral in blue!!
    Thank you for joining our challenge at Triple B!
    Diane TB Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Triple B}
    {Simply Clean & Simple} Coming July 7th

    OdgovoriIzbriši
  3. This looks wonderful Erikine!
    Lovely flowers!

    OdgovoriIzbriši
  4. The layered blue rose looks beautiful in the textured background! thank you so much for playing along with us at The Flower Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  5. Such a beautiful card, love blue flowers and this rose die is amazing. Thank you for joining us at The Flower Challenge DT Aileen

    OdgovoriIzbriši
  6. Me again, thank you for sharing your gorgeous card with us at Stencil Fun!!
    Thank you for joining our challenge at Stencil Fun!
    Diane SF Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Stencil Fun}
    {Triple B}
    {Simply Clean & Simple} Coming July 7th

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave