MOŠKA TRESOČKA

Bilo je obdobje, ko sem veliko delala tresočke. Včasih je bila celo izhod v sili, ko ni bilo druge zamisli. Zdaj pa nastane le sem in tja kakšna.

Tokrat sem se lotila moške tresočke. Na blogu The Male Room sem videla izziv na to temo. Hitro sem dobila zamisel, vendar je vedno problem čas. Ampak ... mi je le uspelo ujeti rok. 😅 

Najprej sem se sprehodila po moževi garaži in nabrala nekaj žebljev, podložk in vijakov, saj sem jih želela uporabiti kot polnilo tresočke. Potem sem izbrala papir z vzorcem lesa. Najprej sem izrezala kartonček z ene strani pole, ki je bolj umirjenega videza, in ga posenčila po robovih. Nato sem ga prilepila na osnovo. Nato sem izrezala še en manjši kartonček iste pole, z druge strani, ki ima vzorec lesa. Z rezalno šablono sem izrezala središčni del. Tudi tu sem vse robove posenčila z rjavo. Nato sem prilepila acetatno folijo in dve plasti 3d lepilnega traku, da je bilo dovolj prostora za glavice žebljev in vijakov. 

Žeblje, podložke in vijake sem stresla na ozadje, nato pa sem prilepila pripravljen okvirček. 

Iz iste pole papirja sem izrezala še oval z luknjicami ob robu in ga posenčila. Podložila sem še nekaj plasti papirja, in ga prilepila na zgornjo polovico tresočke. Nanj sem nato prilepila nekaj orodja in napis: Danes je. 

Izrezan napis sem embosirala s srebrnim prahom za embosiranje. Kot sem že omenila, je en del napisa na prvi strani, drug del napisa pa je notranji strani. Slednjega sem nalepila na notranji levi strani, kjer sem naredila žepek. Na notranjo desno stran pa sem prilepila, od osnove malo manjši, kartonček iste pole, katerega sem prej posenčila. Nanj pa še bel kartonček, ki bo služil osebnemu voščilu. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec junij 

- k izzivu na Ally's Angels

- k izzivu na Creative Crafters Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir iz seta Wood Patterns 02 (LemonCraft)

- izrezki iz seta Ladies and Gentlemen (LemonCraft)

- 3d lepilni trak

- tekoče lepilo Tacky Glue

- Distess oxide: vintage photo

- rezalne šablone:

    * pravokotnik Crea- Nest-Lies XXL, št. 24

    * oval iz seta Baroque Frames (Crafter's Companion)

    * krog 657551 A (Sizzix)

    * Danes je tvoj dan (Najlepši par)

- blazinica za embosiranje VersaMark

- droben srebrn prah za embosiranje (Papermania)

- grelna naprava

- acetatna folija

- obojestranski lepilni trak

- žeblji, podložke, vijaki

Komentarji

  1. Wow Erika, how stunning your card is! Very nice idea as well to create like this, well done!
    Have a fine day.
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. What a great idea for a card - thanks for playing along with us at The Male Room Challenge

    OdgovoriIzbriši
  3. Erika, what a fun shaker card using actual bits and pieces you found in your husband's garage! So clever to use the tool embellishments to go with those shaker items!! Thank you so much for sharing your card and your creative talents with us a The Male Room for our shaker card challenge!!! -Donna

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave