VOŠČILNICA ZA OBHAJILO DEKLICE

Po vabilih je na vrsto prišla še voščilnica za deklico ob prejemu zakramenta prvega svetega obhajila.

Na osnovo sem prilepila papir s teksturo v nežno vijolični barvi. Iz belega papirja sem z rezalno šablono s čipko izrezala kvadrat. Pod njega sem prilepila še nekaj plasti za dimenzijo, potem pa vse skupaj na osnovo. Na ta kartonček sem prilepila nežno roza papir s pikicami. 

Na sredino sem prilepila ovalen okvirček iz vijoličnega papirja s teksturo. Sredi njega pa sem nalepila lik deklice s 3d lepilnimi blazinicami. Na spodnji del deklice, k nogam sem prilepila nekaj cvetja in zelenje, zastavico z napisom zakramenta in hostijo. Nekatere elemente sem nalepila s 3d lepilnimi blazinicami. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec junij

- k izzivu na Love To Craft Challenge Blog 

- k izzivu na Creative Inspirations Challenge Blog


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- nežno vijoličen papir s teksturo

- papir s pikami iz seta Elegance (LemonCraft)

- papir za izrez Sentimental (LemonCraft)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- rezalne šablone

    * zastavica (Craft Passion)

    * Kreativni ovali (Najlepši par)

    * kvadrat s čipko Crea-Nest-Lies XXL, št. 70


Komentarji

  1. Zelo lepo is your card Erika, you did very beautiful!
    Have a nice day.
    Lep pozdrav. 😉 Wilma.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave