ZA HČERKO

Letos sem za hčerko naredila res pravo dekliško voščilnico: vsa v roza in s samorogom s kronico. 😁

Naredila sem interaktivno voščilnico s posebnim izvlečnim mehanizmom, katerega izdelavo si lahko pogledate tu

V notranjosti žepka sem uporabila enobarven roza papir. Na levo stran sem odtisnila štampiljko z besedilom: zaupaj vase, poslušaj svoje srce, uresniči najlepše sanje. Dodala sem še cvet z listki. Na desno stran pa sem prilepila, z rezalno šablono, izrezane črke, ki sestavljajo napis: naj srečna zvezda sije nate. Ta je prvotno mišljen ob rojstvu otroka, vendar se mi zdi dovolj nevtralen za rojstnodnevno misel, željo. Saj dobrih želja ni nikoli preveč. 😁 Namesto besede zvezda, sem le-to nalepila. Za lažji izvlek sem na to stran dodala roza dekorativni trak. Na vrh žepka sem prilepila samoroga s 3d lepilnimi blazinicami. 

Na osnovo voščilnice sem nalepila roza papir z belimi zvezdicami, nato pa pripravljeni žepek. 

V notranjost sem napisala osebno voščilo. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec julij

- k izzivu na Creative Inspirations Challenge Blog

- k izzivu na Happy Little Stampers

- k izzivu na Mix It Up Challenge Blog


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- papir iz seta Ninna Nanna (Ciao Bella)

- izrezek samoroga iz seta Cute Book (Mintay Papers)

- štampiljka iz seta Sanje (Najlepši par)

- Glossy Accents

- rezalne šablone:

    * Žepek z mehanizmom (Najlepši par)

    * Drobne cvetlice (Wayanay Craft Bird)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- roza dekorativni trak

- obojestranski lepilni trak


Komentarji

  1. Very beautiful interactive card you made Erika, so pretty! And congratulations with your winning card over at Triple B with your wonderful rose! 👏
    Have a nice day today.
    Lep pozdrav, Wilma.💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je. Res prava za deklico. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Very pretty fun fold card! Thanks for sharing with us at HLS Birthday :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave