CVETJE IN PAPIR Z BLEŠČICAMI

Ena pola papirja 30x30cm in cel kup projektov iz nje. In večino ste jih že videli v preteklih objavah.

Polo sem obrezala že z vseh strani, ostal je le še del s cvetjem, ki mi je bil zelo všeč. Iskala sem način, kako ga uporabiti, ne da bi pri tem skrila lepo cvetje. Izbrala sem sledeči način. 

Osnovo sem naredila s pomočjo dveh enakih izrezov rezalne šablone pravokotnika z valovitim robom. Potem sem izbrala papir z bleščicami, ki bi ustrezal odtenkom cvetja, in ga odrezala v taki velikosti, da sem ga prilepila med šive na izrezani osnovi. 
Kartonček s cvetjem sem sedaj prilagodila velikosti papirja z bleščicami. Obenem sem iz sredinskega dela, z manjšo rezalno šablono pravokotnika izrezala en kartonček, katerega sem kasneje plastila na isti način: bel kartonček z valovitim robom, nato papir z bleščicami in nazadnje kartonček s cvetjem. Seveda sem pod te izreze dodala še nekaj plasti za dimenzijo.

In čisto nazadnje sem dodala še voščilo na zastavici.


Voščilnico sem namenila moji "novi" prijateljici, ustvarjalki Urški Prinčič. :) Naj srečna vedno hodi s tabo na vseh poteh. <3


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec avgust


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir iz seta Blush (LemonCraft)

- papir z bleščicami

- obojestranski lepilni trak

- tekoče lepilo Tacky Glue

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- rezalna šablona Valoviti pravokotniki s šivi (Najlepši par)

- rezalna šablona pravokotnika Crea-Nest-Lies XXL, št. 24


Komentarji

  1. Čudovito voščilnico si izdelala Erika, Urška jo je gotovo vesela :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Very very pretty card Erika, so beautifully done! I like the image!
    Wishing you a lovely day.
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave