KO PRAZNUJETA DVA

Eno praznovanje, dva slavljenca: on je praznoval 70. rojstni dan, ona pa 69. rojstni dan.

Takoj sem vedela, da hočem na voščilnico vključiti cvetje, saj imata vsako leto balkon poln cvetočih rož. Preletela sem nekaj setov papirjev, ter izbrala malo bolj resne barve in papir s potiskom cvetja.

Iz belega papirja sem naredila osnovo v velikosti amerikanke z odpiranjem na sredini. Na sprednjo stran osnove sem nalepila papir z vzorcem cvetja. Potem sem z nekoliko manjšo rezalno šablono, glede na osnovo, izrezala nekaj belih kartončkov, ki sem jih zlepila skupaj, nanj pa sem prilepila malo manjši kartonček bolj umirjenih barv. Vse skupaj sem delno prilepila na osnovo - lepilo je nanešeno samo na levi strani, da se voščilnica lahko odpira. Voščilnici sem za lepše zapiranje dodala magneta.

Napis sem odtisnila z rjavo barvo in ga embosirala s prozornim prahom. Nato sem ga izrezala s pripadajočo rezalno šablono. Napis sem izrezala še nekajkrat, da sem pridobila na dimenziji, in ga prilepila na oval z luknjičastim robom. Podložila sem še nekaj papirja, nato pa nalepila vse skupaj na osnovo. 

K vznožju napisa sem dodala še cvet iz foamirane pene in različno zelenje.

V notranjosti sem na vsako krilo prilepila papir z istim vzorcem cvetja kot na prvi strani. Na sredino notranjosti osnove pa sem dodala slavljenčevi imeni, preostali prostor pa sem namenila osebnemu voščilu.



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v  galerijo Najlepšega para za mesec avgust

- k izzivu na Happy Little Stampers

- k izzivu na Triple B 

- k izzivu na Crafting Happiness Challenges


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- izrezki iz seta Sincerity (LemonCraft)

- papir iz seta Grandma's Attic (Mintay Papers)

- papir iz seta Always and forever (P13)

- rjav papir s teksturo

- štampiljka in pripadajoča šablona iz seta Mešani rojstnodnevni napisi (Mavelu)

- bela foamirana pena

- likalnik

- lepilna pištola

- okrasni gumb

- Distress oxide: vintage photo, antique linen

- čopič za senčenje

- magnet za zapiranje

- prozoren prah za embosiranje (Ranger)

- grelna naprava

- antistatični prah

- prozorni prah 

- rezalne šablone

    * Curved Flower (Dress My Craft)

    * Amerikanka žepek 3d (Najlepši par)

    * zelenje Leaves set 2, CW145 (Craft&You)

    * oval iz seta Boroque Frames (Crafters Companion)

- tekoče lepilo Tacky Glue

Komentarji

  1. You made a fabulous card Erika with all these details, very pretty! I like the colours and your selfmade flower very much as well!
    Have a lovely day today.
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautifully created and I LOVE the MIntay papers!!
    Thank you for joining our challenge at Triple B!
    Diane TB Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Triple B}
    {Simply Clean & Simple} NEW

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo mi je všeč tvoja voščilnica za dvojno praznovanje. Hvala za idejo. :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave