METULJ VELIKAN

Včasih določeni elementi, ki jih pripraviš enostavno ne grejo skupaj, zato čakajo in čakajo na drugo priložnost. Je pa zato naslednja voščilnica bistveno hitreje sestavljena. :)

Tako sem za nek drug projekt izrezala iz belega papirja pravokotnik z žarki, pod njega sem prilepila kartonček v rjavih odtenkih. Vse skupaj pa sem potem prilepila še na kartonček v roza odtenkih. 

Nato sem se nekega dne igrala z odtiskovanjem metulja. Tega sem embosirala z zlatim prahom in ga pobarvala z Magical prahcem. Potem sem ga s škarjami obrezala in zdelo se mi je, da mu prej opisano ozadje krasno pristaja. 

Čakajoče kartončke sem samo prilepila na večjo osnovo in na sredino dodala metulja. Lepilo sem dodala samo na telo. Nazadnje sem prilepila še zastavico z napisom. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec avgust

- k izzivu Krilca v Craft-alnici

- k izzivu na Triple B 

- k izzivu na Crafty Animals


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir iz seta Sentimental (LemonCraft)

- papir iz seta Summer Flowers (Craft O'Clock)

- paus papir

- akvarelni papir, 200g (Hobby)

- grelna naprava

- antistatična blazinica

- droben zlat prah za embosiranje (Ranger)

- blazinica za embosiranje (VersaMark)

- prah Magical: hibiscus rose

- tekoče lepilo Tacky Glue

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- škarje

- štampiljka metulja Vintage Butterflies Stamp & Die Monarch, S-VBUT-STD-MONAR (Crafter's Companion)

- rezalna šablona Sončni žarki - okvir (Wayanay Craft Bird)




Komentarji

  1. Very gorgeous card you made Erika, zelo lepo! 🙂 Everything comes very nicely together!
    Have a lovely day.
    Lep pozdrav, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si ustvarjala. Hvala za družbo v Craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous butterfly card!!
    Thank you for joining our challenge at Triple B!
    Diane TB Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Triple B}
    {Simply Clean & Simple} NEW

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker s krilci sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica :-)) Metulji vedno očarajo!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave