PIKAPOLONICA

Za mamico in njeno hčerko, ki imata rojstni dan na isti dan, sem naredila okroglo voščilnico z interaktivno pikapolonico. 

Najprej sem izrezala dva enako velika kartončka s pomočjo največje rezalne šablone valovitega kroga in ju na enem delu zlepila skupaj, da je nastala osnova. 

Potem sem med papirji poiskala takšne s potiskom travnika in ivanščic ter pikapolonic, izrezala dva kartončka in nalepila enega na osnovo ter drugega v notranjost.

Največji cvet s pikapolonico sem izrezala s škarjami, venčne listke pobarvala s pisalom z bleščicami, in cvet prilepila s 3d blazinicami na osnovo.

Nazadnje sem dodala še interaktivno pikapolonico, katere izdelavo sem videla na Instagramu


Voščilnico sem poslikala zelo na hitro in naredila samo ti dve fotografiji. :(


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec avgust

- k izzivu Krilca pri Craft-alnici


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- rdeč papir s teksturo

- črn papir (ostanki)

- papir iz seta Microcosmos, CBQ037 (Ciao Bella)

- paus papir

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II

- rezalne šablone:

    * krog 657551 A (Sizzix) 

    * Kreativni krogi (Najlepši par)

    * Žepek z mehanizmom (Najlepši par)


Komentarji

  1. Very nice card Erika, with this sweet ladybird! 🙂 Looks very fine, also with the pretty flowers.
    Have a nice evening.
    Lep pozdrav, Wilma.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si ustvarjala. Všeč mi je okrogla oblika nad interaktivno pikapolonico pa sem čisto navdušena!!!! Hvala ker s krilci sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica :-)) Všeč mi je tvoja PikaPoka!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave