RAZGLEDNICA Z MORJA

Voščilnice z morsko tematiko pri meni niso pogoste. K ustvarjanju na to temo me vzpodbudi kakšen izziv, ali pa se mi utrne neka zamisel, ki bi jo želela preizkusiti. Tokrat so me poklicali lepi motivi, in seveda izziv. :)

Na osnovo sem prilepila papir v rjavih tonih. Nanj sem nalepila nazobčan okvir, kakršnega imajo znamke. Skupaj sem zlepila več plasti okvirjev, za dimenzijo. 

Potem sem s 3d lepilnimi blazinicami prilepila senčnik, pod njega pa še nekaj izrezkov in nekakšno "mrežico", ki je prišla skupaj z nekim darilom v moj dom. :) Reciklaža. :) 

Omenjene spodnje elemente sem lepila z lepilno pištolo, saj sem jih tako lažje lepila na mrežico, in tako, z malo truda, dosegla še 3d učinek.

Čisto na koncu sem dodala še zastavico z napisom: hura, morje! 


Voščilnico sem namenila prijateljici in ustvarjalki Nataši Bizjak za njen rojstni dan. Vse dobro na vseh področjih. <3

Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec avgust

- k izzivu Razglednica z morja pri Veseli hiški

- k izzivu na Lil Patch of Crafty Friends

- k izzivu na Ally's Angels


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- rjavkast papir (ostanki)

- izrezki iz seta Sunset Beach (Mintay Papers)

- mrežica

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- lepilna pištola

- štampiljke in rezalne šablone iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- rezalna šablona iz seta Vesela pošta (Najlepši par)


Komentarji

  1. Very nice card Erika. I like the colours and all the added details very much, looks very good!
    Have a nice weekend. 🌞
    Lep pozdrav, Wilma.

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow! Prekrasna poletna idila v čudovitih odtenkih poletja. Hvala za sodelovanje pri Veseli hiški. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, kaj vse se skriva pod tvojim senčnikom. Krasna poletna voščilnica s super detajli. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave