SLONČEK IN SNEŽINKE

Spet me je pritegnil izziv s skico na 52cct. :)

Na akvarelni papir sem naredila vzorec snežink s plastično šablono in blazinico za embosiranje. Potem sem posula z belim prahom in segrela. Kartonček sem prilepila na tršo podlago, nato pa ga pobarvala v treh barvnih pasovih kar neposredno z barvnimi blazinicami, in konkretno poškropila z vodo. 

Ko se je posušilo, sem malo obrezala. Ker sem že prvotno delala na manjšem kartončku, je bil obrezan še manjši. Da ne bi bila voščilnica prav mini, sem se spomnila, da bi lahko naredila vzorec z rezalno šablono ob desni rob prve strani osnove. Najprej sem imela v mislih, da bi bil vzorec snežink izrezan, a ko sem dobila nenačrtovano nepopoln izrez, mi je bil ta zelo všeč, zato sem takega obdržala. 

Da sem sledila tudi v nadaljevanju skici, sem dodala ovalen kartonček (sestavljen iz dveh plasti), na katerega sem prilepila slončka, ki mi je ostal še od lani, ter voščilo. Besedilo je sestavljeno iz več slojev, zadnji je zlat. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec avgust


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- akvarelni papir, 200g (Hobby)

- bel papir, 200g (Mondi)

- zelen papir s teksturo (ostanki)

- zlat papir (ostanki)

- blazinica za embosiranje VersaMark

- plastična šablona Blizzard STN-029 (Spellbinders)

- razpršilka

- Distress ink: twisted citron, mowed lawn, rustic wilderness

- 3d lepilne blazinice

- obojestranski lepilni trak

- tekoče lepilo Tacky Glue

- rezalne šablone:

    * Slonček (Najlepši par)

    * Prazniki na vrvici (Najlepši par)

    * Boroque Frames (Crafter's Companion)

    * Razposajeni snežaki (Najlepši par)

    * Winter Borders Etched Dies From The Tinsel Time Collection (Spellbinders)

Komentarji

  1. Very sweet card Erika, you made a beautiful background as well. Nice job!
    Have a lovely weekend.
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Your card is adorable, the greens come together beautifully. Just love that cute elephant. Thanks for sharing the steps that led to your lovely creation. Thanks for sharing with us at 52 CCT. Smiles, Kathy

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je slonček na praznični voščilnici - prav imenitno se počuti in tudi barvna kombinacija me je navdušila, ljubka celota :)
    Hvala, ker se igraš z nami na blogu 52 CCT, vedno te je lepo srečati, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Such a beautiful card. I love your colour choice it is so striking. Thanks for playing along with our sketch. Hope to see your creations again soon.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako sveže in lepo jo je videti barvna kombinacija. Še posebej v tej vročini. Voščilnica je krasna. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave