EN METULJ, DVE VOŠČILNICI

Kot sem razkrila že v prejšnji objavi z metuljem, sem se nekega dne igrala z odtiskovanjem velikega metulja. Nekajkrat sem ga odtisnila tudi na akvarelni papir s črno blazinico in embosirala s prozornim prahom. Enega izmed metuljev sem uporabila na sledeč način.

Ozadje za voščilnico sem naredila, kot sem ga videla pri ustvarjalki Frau Pony na Instagramu. Ona ustvarja v mixed media tehniki. Ko jo gledaš, kako ustvarja, izgleda vse tako preprosto. Malo tega, malo onega, in na koncu čudovit izdelek. 


Na dva kartončka akvarelnega papirja sem najprej odtisnila z različnima štampiljkama nekaj odtisov. Nato sem s pomočjo plastične šablone in teksturne paste naredila vzorec. Ko se je posušilo, sem s prahci Magicals naredila navpične barvne pasove. Pri eni voščilnici sem s pihalnikom za alkoholne inke razpihala malo tekočine, da sem dobila drugačen efekt. Ozadji sem poškropila z obarvano vodo. 


Ko se je posušilo, sem minimalno nacefrala robove, jih posenčila in vsak kartonček plastila s kartončkom v drugi barvi in vsakega prilepila na svojo osnovo. Vsakemu ozadju sem dodala polovico odtisnjenega metulja. Enega sem pobarvala s prahci, drugega s črnim Distressom in pisalom z bleščicami. Dodala sem še zastavici z voščili, eni voščilnici pa še svetleče polperle.

Metulj z vijoličnimi krili je odletel k Anki, da ji zaželi vse najlepše ob njenem rojstnem dnevu. 🍀


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec september

- k izzivu Krilca pri Craft-alnici

- k izzivu na Triple B

- k izzivu na Crafty Animals 

- k izzivu na Stencil Fun

- k izzivu na Mix It Up Challenge Blog


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- akvarelni papir, 200g (Florence)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- črn papir, 225g (UK Craft)

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- štampiljke in rezalne šablone Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- štampiljka iz seta Exquisite CMS453 (Stampers Anonymous)

- pihalnik

- črna blazinica VersaFine

- teksturna pasta Opaque (Ranger)

- blazinica za embosiranje VersaMark

- prozoren prah za embosiranje (Ranger)

- Distress ink: black soot

- Distres oxide: vintage photo

- polperle

- štempiljka metulja iz seta Vintage Butterflies Stamp and Die - Monarch (Crafter's Companion)

- plastična šablona Knitting MS045 (Ciao Bella)

- prahci Magicals: karin's coral, jana's jade, lara's wild malve, martina's marigold

- čopič

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II


Komentarji

  1. Zelo lepo si ustvarjala. Všeš so mi ozadja in to, da si velikega metulja uporabila za dve podobni voščilnici!! Hvala ker s krilci sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako čudovito ustvarjanje, toliko barv. Neveverjetno! Res sem ponosna lastnica vijoličnega metulja, ki je polepšal moj ustvarjalni kotiček. Hvala! :) Lp, Anka

    OdgovoriIzbriši
  3. Wonderful cards Erika, much work but very beautifully made, zelo lepo!
    Have a lovely day today.
    Lep pozdrav, Wilma.

    OdgovoriIzbriši
  4. OH WOW! These are absolutely beautiful! Thanks so much for joining in the fun at our STENCIL FUN challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth,Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    OdgovoriIzbriši
  5. Thanks so much for joining in the fun at our Triple B challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    OdgovoriIzbriši
  6. Metulja si postavila na krasna ozadja. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici,

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudoviti voščilnici :-)) Dobra ideja!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave