JELEN V NASLANJAČU

Iz zaloge sem potegnila kartonček, ki je bil nekoč moder in svetleč. Potem sem ga malo obdelala na način, kot ga je pokazala Andreja Majhen v Ustvarjalni akademiji. 

Sicer je od mojega packanja že nekaj časa, ampak postopek obdelave je šel nekako tako.  Srajčko za embosiranje sem konkretno namazala z antistatičnim prahom po polovici, ki ima vdolbine. Nato sem konkretno potapkala z modrim oxidom in skupaj s svetlečim kartončkom spustila skozi sizzix, potem pa posula s prozornim prahom za embosiranje ter segrela. Pri tem se je ustavilo, in kartonček je čakal na inspiracijo. 

Te dni sem kartonček izvlekla iz škatle, ga obrezala in plastila s črnim kartončkom. Ker je začel embosirani del mestoma odpadati, sem ga z grelno pištolo pogrela še malo. In sedaj upam, da se bo plast obdržala vsaj za silo. 

Kartonček sem prilepila na belo osnovo. Na sredino kartončka sem prilepila oval iz paus papirja in nanj jelena v naslanjaču. Malo nižje pa sem prilepila še voščilo. 

V živo se lepo vidijo 3d efekti, svetlikanje neembosiranjega dela in zanimiv mat učinek embosiranja s prozornim prahom.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec september

- k izzivu na Crafty Animals

- k izzivu na 52 weeks to Christmas

- k izzivu na Can You Handle The Pressure?

- k izzvu na 52cct



Podrobnejši seznam pripomočkov:

- črn papir, 225g (UK Craft)

- paus papir

- moder svetleč papir (Tedi)

- izrezek iz seta papirjev Christmas Time (Scrap Boys)

- bel papir (ostanki)

- 3d obojestranski lepilni trak

- Distress oxide: blueprint sketch

- 3d srajčka za embosiranje Jeweled Snowflakes (Sizzix)

- blazinica za embosiranje VersaMark

- prozoren prah za embosiranje

- grelna pištola

- tekoče lepilo Tacky Glue

- rezalne šablone:

    * oval 657563 A (Sizzix)

    * Mini prazniki (Najlepši par)


Komentarji

  1. You used a very nice image upon your gorgeous background Erika. Very beautifully done! 👏
    Wishing you a lovely weekend.💐
    Lep pozdrav, Wilma.

    OdgovoriIzbriši
  2. a beautiful tag i love the background and the cute deer
    hugs ellen

    OdgovoriIzbriši
  3. Een prachtig kaartje voor de uitdaging van 52 WTC. mooi gemaakt! Groetjes Marijke

    OdgovoriIzbriši
  4. Prachtige kerstlabel heb je gemaakt voor de Challenge !
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    OdgovoriIzbriši
  5. Such a cute card, I love the background! Lots of fabulous work here, thanks so much for playing along with us over at Can You Handle The Pressure. Hope we see you back again soon!
    Judy~ CYHTP DT Designer

    OdgovoriIzbriši
  6. What a cute image and BEAUTIFUL background! Thanks so much for joining in the fun at our Can You Handle the Pressure challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave