SRCE

V zadnjem času je menda moderno imeti poročno dekoracijo v zelenih odtenkih. Tudi poroka, katere smo se udeležili, je bila v olivno zelenih tonih. In mladoporočenca smo ob izstopu iz cerkve zasuli z oljčnimi listi in milnimi mehurčki. :)

Ne dolgo nazaj sem kupila nekaj osnov v obliki srca. Sposodila sem si ujemajočo rezalno šablono. Z njo sem izrezala kartonček iz zelenkaste pole z videzom lesa in ga prilepila na osnovo. 

Na levo polovico srca sem prilepila bel čipkast oval, podložen z nekaj plastmi papirja za dimenzijo. Na oval sem s 3d lepilnimi blazinicami nalepila poročni par. V njun spodnji desni kot sem dodala cvet iz foamirane pene, nekaj zelenja in embosirane vejice s cvetovi na paus papirju. Nazadnje sem nad aranžma prilepila še napis iz lepenke: iskrene čestitke. 

Spet se je mudilo, zato sem voščilnico poslikala zelo na hitro.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec september

- k izzivu Srce v Veseli hiški

- k izzivu na Triple B

- k izzivu na Ally's Angels

- k izzivu na Love To Scrap Challenge

- k izzivu na Lil Patch of Crafty Friends


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir z videzom lesa iz seta Sincerity (LemonCraft)

- izrezki iz seta Sincerity (LemonCraft)

- paus papir

- izrezek iz lepenke

- rezalne šablone:

    * Asimetrično srce (Fiori Aga Cebula)

    * oval s čipko Frame 1 (Lady E)

    * cvet Anemones (Craft Passion)

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Vrtnice (Najlepši par) 

- tekoče lepilo Tacky Glue

- lepilna pištola

- bela foamirana pena

- likalnik

- beli pestiči v grozdu

- antistatični prah

- grelna pištola

- fin bel prah za embosiranje (Ranger)


Komentarji

  1. Prekrasna voščilnica v obliki srca, tako nežna. Me tole srce že nekaj časa nagovarja k nakupu.

    OdgovoriIzbriši
  2. OMG this is BEAUTIFUL and just precious! Thanks so much for joining in the fun at our Triple B challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous card you made Erika, so very prettily done! I've seen these heart shapes, they are zelo lepo!... 😉
    Wishing you a lovely weekend!
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi Erika, a special keepsake for the newly weds, love the soft green you were able to incorporate onto your card, thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Erika, prekrasna kreacija je nastala na tvoji ustvarjalni mizi. Tale osnova je res nekaj posebnega. Še sploh, ker je srce tako nepravilne oblike. Zelo mi je všeč. Hvala za obisk v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, tako zelo lepa voščilnica. Tudi meni so všeč zeleni odtenki v kombinaciji z naravnimi. Tvoja voščilnica me je naravnost očarala. Vesela sem, da si nas obiskala v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave