ZA VINOGRADNIKA

Spet je na vrsti objava moške voščilnice. :) Tokrat za vinogradnika, ki je stopil v novo desetletje.

Izbočene dele teksturne srajčke sem namazala z rjavo barvno blazinico. V srajčko sem vstavila bel kartonček in ga spustila skozi sizzix. Kartonček sem malo obrezala in robove posenčila z rjavo, nato pa ga prilepila na večjo osnovo. 

Iz belega papirja sem izrezala oval s šivi in ga v celoti posenčila z rjavo. Robove sem poudarila še bolj. Oval sem prilepila na sredino osnove. Nanj sem nalepila dva izrezka sodov in nato še z rezalno šablono izrezano vinsko trto, katero sem pobarvala z Archival inki in embosirala s prozornim prahom. 

V spodnji desni kot sem dodala zastavico z napisom vse najboljše ter številki šest in nič izrezani iz zlatega papirja. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec september

- k izzivu na Creatalicious Challenges 

- k izzivu na Love To Scrap Challenge Blog 

- k izzivu na Can You Handle The Pressure? 

- k izzivu na Bastel Traum


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- izrezki sodov (Craft O'Clock)

- 3d teksturna srajčka Tree Rings 666049 (Sizzix)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- Archival ink

- gobice za senčenje

- blazinica za embosiranje VersaMark

- prozoren prah za embosiranje (Sizzix)

- rezalne šablone:

    * vinska trta

    * oval iz seta Nested Wacky Stitched Oval Set (Cottage Cutz)

    * številke iz seta Male številke (Rayher - Tina Baša)

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)


Komentarji

  1. Zelooo lepa je. Sodča sta super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Very pretty and creative Fall card!!
    Thank you for joining our challenge at Can You Handle The Pressure!
    Diane CYHTP Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Can You Handle The Pressure}

    OdgovoriIzbriši
  3. What a beautiful card, beautifully executed! Lots of wonderful work here, thanks so much for playing along with us over at Can You Handle the Pressure, hope we see you back again soon.
    Judy~ CYHTP DT Designer

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave