DRUŠČINA

Nastala je še ena praznična voščilnica pri kateri sem uporabila kartonček za ozadje iz zaloge. Pri izdelavi sem sledila skici izziva na 52cct.

Na akvarelni papir sem naključno odtisnila nekaj snežink in jih embosirala z belim prahom. Potem sem s tapkanjem po razpackani vlažni barvi naredila neenakomerne vzorce, packe.

Kartonček sem obrezala in ga prilepila na osnovo iz kraft papirja. Iz manjšega koščka kraft papirja sem najprej izrezala ozek pravokotnik, nato pa sem ga obrezala tako, da so nastali hribčki in dolinice. Trakec sem prilepila na spodnji del voščilnice. Ne prav na dno.

Iz bloka z izrezki sem izrezala tri živali. Razvrstila sem jih ob traku. Prilepila sem jih s 3d lepilnimi blazinicami. 

Na koncu sem dodala še zastavici z napisom: srčno in srečno.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec oktober

- k izzivu na 52cct



- k izzivu na 613 Avenue Create

- k izzivu na Lil Patch of Crafty Friends 

- k izzivu na Krafty Chicks Challenge 

- k izzivu na Crafty Animals


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- kraft papir (ostanki)

- akvarelni papir (Ranger)

- izrezki iz seta Christmas Time (Scrap Boys)

- Disteress ink

- blazinica za emobsiranje VersaMark

- fin bel prah za embosiranje (Ranger)

- grelna naprava

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- rezalni šabloni iz seta Mini prazniki (Najlepši par)



Komentarji

  1. Such a pretty card Erika, I like it very much! 😊
    Wishing you a lovely weekend.
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako pa lepa in nežna praznična voščilnica. Krasno si svoje gozdne živalice iz izrezkov in jih postavila na čudovito narejeno ozadje. Krasno skombinirano in odlično uporabljena skica pri 52CCT. Hvala, ker si se nam pridružila na izzivu. In hvala, ker se ustaviš tudi pri meni in s svojimi prijaznimi besedami pobarvaš moje Barvito malo mesto, Valentina DT.

    OdgovoriIzbriši
  3. Erika, Your card tells a sweet story of friends. Thanks for sharing your lovely creation with us this week at 52 CCT. Smiles Kathy

    OdgovoriIzbriši
  4. Very cute card, love those bunnies, and thanks for playing our Christmas Challenge at Krafty Chicks Challenge, have a great day!

    Leanne DT Member/KCC

    OdgovoriIzbriši
  5. Cite images and such a lovely background you have created. Thank you for joining us at 613 Avenue Create this month. Hope to see you back here again soon. Judy DT https://avenue613.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave